یکی از دغدغه های افراد چگونه از بین بردن لکه از روی سنگ است که به دنبال پاسخ به این سوال به جواب های زیادی می رسند اما بدون شک تنها راه خلاصی از چرک و کثیفی و پستی بلندی بر روی سنگ کفسابی و سنگسابی است که در این بخش توضیحات مختصری را در این زمینه بیان می کنیم.
از بین بردن لکه از روی سنگ توسط کفساب متخصص و ماهر و به وسیله دستگاه کفسابی و سنگسابی انجام می شود و مراحل انجام کار به شرح زیر است:
ابتدا با توجه به جنس سنگ و میزان چرک و کثیفی تعداد و نوع لقمه سنگ ها تعیین می شود برای مثال برای سنگ گرانیت ۱۳ تا ۱۷ لقمه سنگ لازم است و در اصطلاح برای کفسابی گرانیت نیاز است تا این تعداد ساب اجرایی شود.
لقمه سنگ ها در زیر دستگاه کفسابی قرار داده می شوند و با چرخش موتور دستگاه و تزریق اب باعث لایه برداری و صیقل دادن سنگ شده و پرداخت را عملیاتی می کنند و هر لقمه سنگ وظیفه مشخص خود را دارد.
از بین بردن لکه از روی سنگ کار اسانی نیست و باید توسط افراد متخصص انجام شود زیرا اگر شما به وسیله مواد شیمیایی اقدام به از بین بردن لکه از روی سنگ کنید، کیفیت سنگ کاهش پیدا کرده و این مواد بر روی سنگ رسوب می کند و چهره ناپسندی را رقم میزند.

از بین بردن لکه از روی سنگ
ساب زنی برای از بین بردن لکه از روی سنگ تنها راه منطقی است و لازمه موفقیت در کف سابی و سنگسابی اعتماد به تیم های کاری باتجربه و متعهد است.
قیمت کفسابی سنگ بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می شود که جنس سنگفرش ، تعداد لقمه سنگ ، منطقه پروژه و زمان مورد نیاز برای پایان پروژه کفسابی و سنگسابی، وجود برق سه فاز و … از جمله این موارد است.
برای از بین بردن لکه برروی سنگ می توانید با تیم کفسابی زرین ساب تماس بگیرید.