بسیاری از افراد نماشویی ساختمان را با شستشوی سطحی نما با اب اشتباه می گیرند و در هنگام تماس با تیم کاری ما دارای ابهاماتی هستند که لازم دانستیم تا نکاتی را در این مورد بیان کنیم.
شستشوی نمای ساختمان با دستگاه های واترجت و سندبلاست مراحل و مواد مخصوصی دارد که باعث جلا و تمیزی صد در صدی سنگ و افزایش کیفیت و ماندگاری نما شده و تا مدتها حالت خود را حفظ می کند.
در نماشویی ساختمان ابتدا باید مشخص شود که چه نوع سنگی در نما کار شده است و بعد از ان مواد لازم برای نماشویی مشخص شود و نماشور با توجه به موقعیت ساختمان نوع شستشو با داربست و طناب را معین کند.
شستن نمای ساختمان با سیلیس زمانی کاربرد دارد که سنگ دارای حفره های کوچک بوده و یا از جنس تراورتن باشد ، در این حالت برای تمیزی سنگ از مخلوط سیلیس و اب استفاده می شود که با فشار بالا بر روی سنگ اعمال می شود.
استفاده از مواد نانو سبب می شود تا نمای ساختمان تا حداقل یک سال کیفیت خود را حفظ کند و الودگی و الاینده ها و گرد و خاک بر روی سنگ نما تاثیر مخربی نگذارد.

نماشویی
نماشویی ساختمان با موادی که ذکر کردیم امکان پذیر است و افراد فکر می کنند با گرفتن اب بر روی سطح نما نماشویی انجام شده است و این یک تصور اشتباه است که در زمان اعلام قیمت نیز با واکنش های جالب مواجه می شویم.
باور های غلطی که در نماشویی مطرح است دلایل زیادی دارد که مهمترین ان نداشتن اگاهی افراد است و افراد سودجو نیز با تشدید بخشیدن به این موضوع سبب می شوند تا افراد نتوانند لذت نتیجه نماشویی ساختمان خود را درک کنند.
توصیه تیم کاری ما این است که فریب قیمت های پایین را نخورید و برای اطلاع بیشتر راجب یک موضوع و خدمات حتما از مقالات مختلف سایت ما استفاده کنید.