نماشویی و شستشوی نما فرایندی است که در هر فصل از سال برای حفظ زیبایی و کیفیت ساختمان ها نیاز است و با فرا رسیدن فصل سرما این موضوع پر رنگ تر می شود.

در این مقاله قصد داریم اهمیت نماشویی ساختمان در فصل سرما را بررسی کرده و مزایا و چالش های پیش رو را به صورت تحیلی بیان کنیم.

با کاهش دمای هوا و حاکم شدن سرما در اغاز ماه دی ، الودگی هوا در کلان شهری مثل تهران به شدت افزایش می یابد و به دلیل پدیده وارونگی این شرایط محیطی پایدار بوده و علاوه بر تهدید سلامتی ، موجب نشستن الاینده ها و نفوذ ان ها در سطح نمای ساختمان می شود.

شستشوی نمای ساختمان در این موقعیت بسیار مورد توجه قرار می گیرد و افراد و خانوده ها با دیدن نمای ساختمان خود به شدت به فکر راه چاره می افتند و اینجاست که نقش برجسته شرکت های معتبر در این حوزه مشخص می شود.

نماشویی ساختمان در فصل سرما

سرمای هوا خود یکی از عوامل تشدید کاهش کیفیت سنگی است که در نما کار شده است و می توان گفت که کارشناسان حوزه ساختمان اتفاق نظر دارند که در فصل زمستان و حتی با وجود بارش برف و باران که در تصور افراد موجب تمیزی نما می شود ، کاملا در تضاد است و این بارشها اسیب های جدی به سطح سنگ وارد می کنند و باران های اسیدی را به وجود می اورند که خود بزرگترین مشکل می باشد.

استفاده از مواد نانو و پولیش در نماشویی تخصصی ساختمان این مشکل را حل کرده است و تیم فنی زرین ساب و کارشناسان ما به خوبی با اجرای عملیات شستشو و پس از ان به کارگیری مواد موثر مانع نفوذ سرما و الاینده ها در سطح و لایه های حساس سنگ نما می شوند.

تجربه چندین سال فعالیت در حوزه نماشویی ساختمان به ما فهمانده است که نا اگاهی افراد در مورد راه های شستشوی نما و مواد مصرفی در این مورد باعث سردرگمی ان ها و ایجاد اشتباه در انتخاب افراد متخصص شده است و بارها عرض کرده ایم که فدا کردن کیفیت کار در مقابل قیمت پایین، بزرگترین اشتباه در این موضوع است.

امادگی بالای تیم کاری زرین ساب در زمینه کفسابی ساختمان و نماشویی سبب گشته است تا به بزرگترین و معتبرترین گروه کاری در این حوزه تبدیل شود و درصد بالای رضایت مشتریان عزیز را به همراه داشته باشد.

شستشوی نمای ساختمان با مواد نانو یک بحث کاملا حیاتی است که برای تمامی ساختمان ها باید اجرا شود و در صورت عملیاتی نکردن این موضوع مخصوصا در فصل سرما باید اماده از دست دادن زیبایی و کیفیت نمای ساختمان خود شوید.