در این مقاله سعی داریم تا بازارکار نماشویی ساختمان را بررسی کنیم و موقعیت های شغلی که در زمینه شستشوی نما تعریف شده است را تحلیل کرده و نکات کلیدی برای وارد شدن به این بازار گسترده را بیان کنیم.

اهمیت دادن به نمای ساختمان از همان ابتدا دارای جایگاه ویژه ای در بین اقشار مختلف جامعه بشری بوده است، زیرا بعد از دیزاین داخلی این نمای ساختمان است که مورد توجه افراد خود ساختمان و دیگران قرار دارد.

بازار کار نماشویی در کلان شهر تهران و کرج در دهه هشتاد پیشرفت چشمگیری داشت ، به شکلی که شرکتهای موجود در این حوزه نمی توانستن جوابگوی نیازهای موجود باشند و این موضوع زمینه فعالیت افراد و گروه های کاری مختلف را فراهم کرد و بازار رقابتی را ایجاد کرد که تا به امروز نیز ادامه داشته است.

امروزه اکثر شرکت هایی که در زمینه شستشوی نمای ساختمان فعالیت دارند به خوبی میدانند که در صورت اشتباه از دور رقابت خارج خواهند شد و همین دلیلی شده است تا نیروی کار ماهر را به اختیار بگیرند و متناسب با متدهای روز دنیا عمل کنند.

در بین این گروه های کاری ، تیم نماشویی ساختمان زرین ساب است که بیشترین مشتری را دارا می باشد که به دلایل موجود برای اثبات این قضیه خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید.

نماشویی و شستشوی نما

وجود ماهرترین نیروهای نماشور در تیم زرین ساب سبب گشته است تا رضایت ۱۰۰ درصدی تمامی پروژه های شست و شوی نما حاصل شود و به کارگیری دستگاه های سند بلاست قدرتمند و استاندارد موجب انجام پروژه ها در مدت زمان معین شده است.

در کنار نیروی کار ماهر و تجهیزات و ابزار پیشرفته ، تعهد کاری که تمامی اعضای گروه ما دارا می باشند ، زمینه ساز شکوفایی را ایجاد کرده است و اخلاق مداری نتیجه این اعتماد است.

بازارکار نماشویی در تهران و کرج بسیار خوب است و تقاضا برای اجرای شستشوی نما در فصل پاییز و ایام نزدیک عید بسیار بالاست و وجود الاینده ها و ریزگردها سبب گشته است تا هر ساختمانی در فواصل دو تا سه ساله اقدام به نماشویی کند، البته تیم کاری ما با استفاده از مواد نانو تا حدود زیادی ماندگاری سنگ را بالا می برند اما بعد از گذشت چندسال از شست شوی نما نیاز برای اجرای دوباره احساس می شود.

ابزاری که برای کار شستشوی نمای ساختمان نیاز است عباتند از : دستگاه سندبلاست ، راپل ، سیلیس ، مواد نانو و…

نکته بسیار مهمی که باید نیروی کار قبل از ورود به این حوزه کاری بداند، نداشتن ترس از ارتفاع است که شاخصه اصلی کار در این حرفه است و پس از ان با کسب تجربه می توان به تخصص کافی رسید.

درامد نماشور ها متناسب با سختی کاری که دارند خوب است و اکثر این افراد از دستمزدی که می گیرند راضی هستند و تیم کاری ما نیز با رعایت انصاف با نیروهای ماهر خود تسویه حساب مالی می کند.

برای بازاریابی در حوزه نماشویی و شستشوی نما استفاده از ای تی و اینترنت بهترین راه کار است زیرا علاوه بر گستردگی ، می توان اطلاعات کافی را در اختیار مشتری گذاشت تا با دید بازتر اقدام به رفع نیاز خود کند.

سخن پایانی اینکه برای گرفتن نتیجه ایده ال در شست و شوی نما بهتر است به گروه ها و شرکت های معتبر اعتماد کنید.