برق انداختن سنگ یکی از کارهایی است که در هر محلی که سنگفرش وجود دارد الزامی بوده و سنگ یکی از اجزای مهم طراحی و زیبایی داخلی است، برای برق انداختن سنگ مواد شیمیایی زیادی در بازار موجود می باشد اما این مواد تنها حالت روی سنگ موقتی ایجاد می کنند و در واقع لایه اولیه سنگ را از کار می اندازند و کیفیت سنگ به شدت کاهش می یابد.
برای برق انداختن سنگ بهترین راه حل کفسابی سنگ کف است که در این بخش به صورت مختصر این خدمات بی نظیر را بررسی می کنیم و پیشنهاد می کنیم برای اطلاعات بیشتر به بخش کفسابی و سنگسابی مراجعه کنید.
برق انداختن سنگ کف به وسیله کفسابی طبق مراحل زیر اجرا می شود:
ابتدا کفساب با توجه به جنس سنگ و میزان کثیفی و پستی و بلندی تعداد و نوع لقمه سنگ را تعیین می کند.
سپس مرحله ساب زنی اغاز می شود و کفساب به وسیله دستگاه کفسابی و سنگسابی شروع به ساب زدن سنگ می کند.
در هر مرحله بعد با توجه به عملکرد لقمه سنگ ، لایه برداری و صیقلی شدن و پرداخت سنگ پیش می رود.
برای مثال برای گرانیت حداقل ۱۳ ساب استفاده می شود که برابر است با :
لقمه سنگ ۴۶ ، ۶۰ ، ۱۲۰ ، ۲۲۰ ، امیرخانی ، ۴۰۰ پفکی ، ۶۰۰ لاکی ، ۸۰۰ ، ۱۰۰۰ اسیدی ، ۱۲۰۰ ، ۱۴۰۰ ، ۱۸۰۰ ، ساب ایتالیایی
هر یک از لقمه سنگ های بالا وظیفه خاصی را یدک می کشند و مرحله به مرحله اجرایی می شوند تا در نهایت سنگ کاملا یک دست و شیشه ای شده و بالاترین کیفیت را به دست اورد.
برق انداختن سنگ به وسیله جوهر نمک و مواد شیمیایی اسیب جدی به سنگ میزند، اما کفسابی و سنگسابی با لایه برداری اصولی اسیبی به سنگ نزده و رویای زیبایی صد در صد و شیشه ای شدن سنگ را به واقعیت تبدیل می کند.

برق انداختن سنگ
هنر کف سابی و سنگسابی به قدری اهمیت دارد که لازم است هر نقظه ای که سنگ فرش وجود دارد این عملیات اجرا شود تا علاوه بر برق انداختن سنگ کف ، همه چیز را برای لذت بردن از محیط محیا کند.

برق انداختن سنگ مرمر و گرانیت

برق انداختن سنگ مرمر و همچنین برق انداختن سنگ گرانیت و سنگ های دیگر با کفسابی و سنگسابی ممکن است و برای هر یک لقمه سنگ های مجزا استفاده می شود و بدون شک با برق انداختن سنگ مرمر و گرانیت چهره ی زشت محیط کامل از بین می رود و با هزینه مناسب و اعتماد به تیم کاری با تجربه زرین ساب یک نتیجه ایده ال را خواهید گرفت.