همواره به تیم کاری ما ثابت شده است که تولید محتوا بر اساس اجرای یک پروژه باعث اگاه سازی بیشتر افراد از نحوه اجرای یک پروژه می شود و عملیات پیچ و روپلاک نما از جمله این موارد است که باید به صورت تحلیلی بررسی شود.

زرین ساب اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما را از سال ۸۹ در تهران اغاز کرد و با بهره گیری از نیروی متخصص و کار ازموده همه شرایط را برای حضور موثر در این حوزه اماده کرد.

در ابتدا با سختی های زیادی رو به رو بودیم و فضای رقابتی سنگینی را متحمل شدیم اما این موضوع باعث نشد که از تلاش باز بمانیم و با قدرت به مسیر خود ادامه دادیم و امروز توانسته ایم حدود ۹۰ پروژه موفق پیچ و رولپلاک نما را با موفقیت بالا به پایان رسانیم.

دشواری هایی که در این حوزه کاری وجود دارد به مراتب بیشتر از نماشویی ساختمان و کفسابی سنگ است و دلایل این مسئله را در این بخش ذکر خواهیم کرد.

به طور کلی کار در ارتفاع نیازمند ایمنی و تجربه و نداشتن ترس است و همین موضوع باعث شده است تا افراد کمی وارد این شغل شوند و در صورت کار نیز دستمزدهای بالا تقاضا کنند که زرین ساب با توجه به دارا بودن سابقه طولانی و تیم منسجم همواره محلی برای حضور افراد ماهر بوده است.

پیچ و رولپلاک نما

در یک پروژه پیچ و رولپلاک نمای ساختمان معمولا از دو نوع روش برای اجرای کار استفاده می شود که مرسوم ترین حالت ان استفاده از طناب راپل است که کارفرما نیز مشتاق به اجرای پروژه خود با این روش است.

اما در روش دوم که داربست بر روی نما نصب می شود ، روند اجرای پیچ رولپلاک بسیار راحت تر و با دقت بالاتر اجرا می شود و تسلط بالای فرد بر روی سطح سنگ موجب می شود تا نتیجه ایده ال تری را رقم بزند.

قسمت هایی که قرار است که سوراخ شده و رولپلاک قرار گیرد ، حتما باید با دقت بالا و منطق عملیاتی مشخص شود و از بهترین جنس رولپلاک و پیچ برای محکم کردن سنگ در نما استفاده شود که همین موضوع سبب گشته است تا ما از بهترین ابزار برای اجرای پروژه های خود استفاده کنیم.

تعداد و اندازه پیچ در بررسی کارشناسی افراد فنی ما تعیین می شود و برای همین است که اصرار داریم تا افراد ما برای تعیین قیمت پروژه در محل حاضر شوند و پس بازدید فنی اقدام به عقد قرارداد کنند.

حساسیت بالایی که ما در مورد ایمنی افراد رعایت می کنیم و هیچ چیز را فدای این موضوع نمی کنیم سبب شده است تا مشتریان عزیزمان با اعتماد بیشتری کار خود را به ما بسپارند.