اهمیت این موضوع که شما بتوانید بهترین شرکت و گروه خدماتی را برای رفع نیاز خود انتخاب کنید بسیار مورد توجه است و لازم است برای اشنایی شما با یک گروه نماشویی معتبر نکاتی را بیان کنیم.
نیروی انسانی مهمترین بخش هر سازمان کوچک و بزرگی است که تحقق اهداف و چشم اندازها بر این اساس ساماندهی می شود و مسئله بعدی ابزاری است که در گروه های خدماتی نظیر نماشویی ساختمان حائز اهمیت می باشد و پس از ان رزومه کاری است که یک گروه خدماتی را نسبت به رقبای خود متمایز می سازد.
زرین ساب یکی از شناخته شده ترین گروه های خدماتی در سطح تهران است که در بحث نماشویی و شستشوی نما دارای سابقه درخشان ، با اجرای پروژه هایی در سطح وسیع است.
یکی از تعیین کننده ترین عوامل در تصاحب بازار خدمات ، دارا بودن تیم تبلیغات کار ازموده و متخصص است که بهترین راه را برای معرفی و بازازیابی انتخاب کنند و در جهت بر اورده کردن خواسته های تیم پیش روند.
در حال حاضر با همه گیر شدن اینترنت در کشور ، بهترین راه تبلیغات بدون شک بازاریابی بر خط است که در ان وب سایت و تولید محتوا و حضور در رده های بالای موتورهای جست و جو حرف اول را می زند.
در کار نماشویی ساختمان ، تخصص و تجربه دو ویژگی اصلی نیروی کار است که علاوه بر این دو مورد اعتماد به نفس بالا و عدم ترس از ارتفاع نیز لازمه بقا در این شغل است.
همانطور که در بخش های مختلف عنوان شد برای شستشوی نمای ساختمان از دو روش داربست و راپل استفاده می شود که هر یک کارایی و شرایط خاص خود را می طلبد که در یک مقاله مجزا این مورد را کاملا بررسی کردیم، شما می توانید برای اطلاعات بیشتر به بخش مقالات اموزشی مراجعه کنید.

نماشویی ساختمان

شناخت تیم نماشویی ساختمان معتبر

کمی فراتر بریم و تخصصی تر بررسی کنیم که در انتخاب تیم خدماتی چه نکات کلیدی نیاز است که به ان توجه کنیم:

تیم نماشویی باید دارای سابقه اجرایی باشد.
تیم نماشویی ساختمان باید امادگی خدمات در هر ارتفاعی را دارا باشد.
بیمه مسئولیت از موارد بسیار حائز اهمیت است.
ابزار کامل برای کار بر روی داربست و شستشو به صورت راپل را دارا باشد.
موادی که برای نماشویی ساختمان مانند نانو و سیلیس و پولیش استفاده می کند دارای استانداردهای لازم باشد.
دستگاه واتر جت و واتر سندبلاست که توسط نماشور به کار می رود باید در سطح بالای استاندارد قرار داشته باشد.
دقت کنید که با اعتماد به تیم های کاری معتبر نظیر زرین ساب می توانید یک نتیجه ایده ال بگیرید.

و نکته پایانی اینکه هیچ وقت فریب قیمت های پایین را نخورید و با منطق برای رفع نیاز خود اقدام کنید و توجه داشته باشید که نماشویی و شستشوی نما از کارهای لوکس محسوب می شوند و لازم است تا بهترین مواد و ابزار برای تحقق یک نتیجه عالی به کار گرفته شود.
تجربه چندین ساله ما ثابت کرده است که مردم عزیز ما همواره به دنبال مقایسه قیمت هستند و هیچ گاه عوامل دیگر را که دارای اهمیت بیشتری نسبت به هزینه هستند را در نظر نمی گیرند و در پایان نیز مجبور می شوند تا با تیم های فنی معتبر تماس بگیرند و علاوه بر هزینه کردن برای اجرای پروژه ، برای جبران ایرادها نیز هزینه اضافی پرداخت کنند.
یکی از این پروژه ها که در بهمن ماه توسط تیم ما اجرا شد یک کار نانو بود که صاحبان این ملک ویلایی به دلیل قیمت پایین به یک تیم نماشویی نامعتبر اعتماد کرده بودند که باعث شوره زدن اجرها شده بود که یک ظاهر ناپسند در نمای ساختمان ایجاد کرده بود و با تماس با تیم ما و بررسی های کارشناسی که انجام شد قرار بر این شد که عملیات نانو کاری در نما با دقت بالا و بهترین مواد پس از شستشوی نما با سند بلاست انجام شود.