برای تمیز کردن سنگ کف لازم است تا از کف سابی و سنگسابی استفاده کنید زیرا اگه این کثیفی به وسیله مواد شیمیایی و جوهر نمک بر روی سنگ ایجاد شود به راحتی پاک نمی گردد و دلیل این موضوع رسوب مواد در اجزای سنگ است.
کفسابی و سنگسابی برای تمیز کردن سنگ کف بهترین راه حل است و کفساب ماهر با تعیین لقمه سنگ های مورد نیاز می تواند هر نوع چرک و کدری و پستی و بلندی را از بین ببرد و علاوه بر این کیفیت سنگ را تا صد درصد افزایش دهد.

انواع تمیز کردن سنگ

برای تمیز کردن سنگ به وسیله سنگسابی و کف سابی سه راه حل پیشنهاد می شود که این موارد را بررسی می کنیم:
در راه حل اول عملیات کفشویی با فرچه اجرایی می شود و کفساب به وسیله دستگاه کفسابی و فرچه مخصوص اقدام به تمیز کردن سنگ کف می کند و چرک و کثیفی سطحی را کامل از بین می برد.
در راه حل دوم برای تمیز کردن سنگ کار کمی تخصصی تر می شود و کفساب از لقمه سنگ های حیاتی برای تمیزی سنگ استفاده می کند برای مثال از لقمه سنگ امیرخانی و فرانکفورتی استفاده کرده و بعد از ان با فرچه شروع به شستشوی سطح زمین می کند که علاوه بر تمیزی سنگ باعث جلا و افزایش کیفیت سنگ می شود.
در راه حل سوم کار کفسابی و سنگسابی اجرایی می شود یعنی کفساب تمامی لقمه سنگ های مورد نیاز را برای تمیزی سنگ و از بین بردن لکه ها و پستی و بلندی به کار می گیرد و از ماده رزین برای پر کردن درز بین سنگ ها استفاده کرده و یک نتیجه ایده ال را رقم می زند.

تمیز کردن سنگ کف
کفسابی و سنگسابی به قدری ظاهر محیط را تغییر می دهد که از ان به عنوان یک کار لوکس ضروری یاد می کنند و تمامی مکان هایی که سنگ فرش شده اند برای افزایش کیفیت و زیبایی نیاز است تا از کفسابی استفاده کنند.
برای اجرای کفسابی و سنگسابی و تمیز کردن سنگ های باارزش خود با تیم کاری متخصص و متعهد ما تماس بگیرید به شما این ضمانت را می دهیم که با بهترین قیمت بهترین نتیجه را بگیرید.