با افزایش تقاضا در صنعت شستشوی نما و حضور شرکت های مختلف در این عرصه لزوم افزایش اگاهی افراد برای انتخاب معتبرترین گروه خدماتی بر اساس پارامترهایی همچون تخصص و تجربه لازمه داشتن یک نتیجه ایده ال و صرف هزینه مناسب است.

اولین نکته ای که لازم است که به ان توجه شود دلایل کاهش کیفیت نمای ساختمان است که سعی می کنیم به موارد مهم تر اشاره کنیم و روش های نماشویی ساختمان را نیز در لا به لای متن بررسی کنیم.

اولین دلیل در این موضوع گذر زمان است ، در واقع هر سنگی طول عمری دارد و متناسب با ساختار و ویژگی های طبیعی ان در مدت معین کیفیت خود را از دست داده و نیاز است تا با موادی مانند سیلیس و استفاده از دستگاه پر فشار سندبلاست نسبت شستشوی سطحی ان اقدام شود تا در مواقع یک لایه بسیار نازک از سنگ برداشته شود.

از دلایل دیگر افت زیبایی ظاهری نمای ساختمان که نیاز برای نماشویی ساختمان را طلب می کند بحث وجود الاینده ها و نفوذ ریزگردها و مواد معلق در هواست که با استفاده از دستگاه هایی همچون واتر جت در موارد کثیفی نوع یک و دستگاه واتر سندبلاست در کثیفی های شدید تر قابل رفع است و جای هیچ نگرانی نیست.

نماشویی ساختمان

بر همین اساس بود که متخصصان عرصه نانو تصمیم به تولید موادی گرفتند که مانند یک لایه غیر قابل نفوذ عمل کند و تا سال ها مانع کاهش کیفیت سنگ شوند.

جالب است بدانید که در کلان شهرها باران های اسیدی اسیب جدی به سطح نمای ساختمان می زنند و در اثر برخود قطرات حاوی مواد اسیدی به سطح نما موجب تخریب لایه های حیاتی نما شده و در گذر زمان باعث ریزش سنگ ها شده که علاوه بر پیچ رولپلاک سنگ نیاز به شستشو و بازسازی  خواهد داشت.

طوفان و بادهای شدید نیز در کاهش کیفیت و افت استحکام سنگ تاثیر گذار است و بهتر است پس از محکم کردن سنگ در نما بهتر است اقدام به نانو کاری کنید.

تیم زرین ساب امادگی کامل برای بازگرداندن کیفیت سنگ های شما را دارد و راه حل های کلیدی و تخصصی را تنها می توانید از ما بخواهید.