ساب زنی سنگ چیست؟

ساب زنی سنگ کف زمانی لزوم پیدا می کند که کف ساختمان بعد از سنگفرش یکدست نشده و چهره زشتی به محیط داده است و یا اینکه در گذر زمان چرک و کثیفی بر روی سنگ حاکم شده و با روش های معمولی نمی توان ان را تمیز کرد.

ساب زدن سنگ کف یا کفسابی با دستگاه مخصوص ساب زنی اجرایی می شود ، به گونه ای که فردی تحت عنوان کفساب اقدام به ساب زدن می کند و با حرکت دستگاه ساب زنی بر روی سنگ باعث یک دست شدن سطح شده و کیفیت را بالا می برد.

ساب زدن سنگ کف به صورتی است که کفساب باید به خوبی سنگ فرش را بشناسد تا بتواند لقمه سنگ را به درستی به کار گیرد ، برای مثال برای ساب زنی سنگ گرانیت لقمه سنگ و الماس بیشتری لازم است اما برای ساب زنی موزاییک تعداد و نوع لقمه سنگ نصف می شود.

ساب زنی سنگ

همچنین در ساب زدن سنگ کف مواردی همچون وجود برق سه فاز قابل اهمیت است زیرا دستگاه ساب زنی که با برق سه فاز کار می کند دارای قدرت بیشتری نسبت به دستگاه ساب زنی تک فاز است.

ساب زدن سنگ کف را جدی بگیرید زیرا سنگ فرش های شما با هزینه زیادی اجرایی شده است و تنها با یک بار هزینه برای ساب زنی سنگ می توانید کیفیت صد در صدی را به سنگ های با ارزش خود بازگردانید.

ساب زدن سنگ

ساب سنگ ساختمان در مواردی مانند: از بین رفتن کیفیت سنگ ، ریختن مواد شیمیایی بر روی سنگ ، یک دست نبودن سطح کف و بازگشت زیبایی سنگفرش استفاده می شود.

ساب زنی سنگ زمانی نتیجه خوبی می دهد که توسط افراد و تیم های باتجربه و متخصص انجام شود و عوامل زیادی را به دنبال دارد.

قیمت ساب زدن سنگ

در ساب زدن سنگ کف قیمت های متفاوتی از سمت افراد و شرکت های مختلف اعلام می شود که اکثر این قیمت های غیر منطقی می باشند برای مثال شما با اشخاصی برای ساب زنی سنگ تماس میگیرید و سنگ شما گرانیت می باشد و فرد برای ساب زنی کامل قیمت متری ۵ هزار تومن را اعلام می کند و شما از این قیمت پایین استقبال می کنید در حالی که شما فریب خورده اید زیرا ساب زدن سنگ کف برای سنگ گرانیت با این قیمت بیشتر شبیه شوخی است.

ساب زدن سنگ کف

دقت کنید که ساب زنی سنگ برای سنگ گرانیت حداقل ۱۰ ساب با لقمه سنگ های استاندارد را می طلب و با قیمت ۵ هزار تومن فقط می توان سه ساب و شستشو با فرچه را استفاده کرد که این کار فقط و فقط نتیجه مقطعی را ایجاد می کند و در اصل ساب زنی انجام نشده است و تنها چرک و کثیفی موقت برداشته شده و لایه برداری صورت نپذیرفته است.

ساب زنی در سه سطح : ساب ایده ال ، ساب سنگ معمولی و کفشویی انجام می شود و هر یک قیمت جداگانه دارند به گونه ای که در حالت ایده ال ساب زن موظف است تا بهترین لقمه سنگ ها را به کار گیرد و از تمام نیروی خود برای لایه بردای و جلای سنگ استفاده کند و تعداد لقمه سنگ هایی که در ساب زدن استفاده می کند در بالاترین حد ممکن باشد تا کیفیت سنگ به حداکثر برسد.

قیمت ساب زدن سنگ به عواملی مانند: متراژ پروژه ساب زنی ، منطقه ، تعداد لقمه سنگ ، جنس سنگ ، سطح درخواستی کارفرما برای ساب زدن ، به کار گیری دستگاه سه فاز یا تک فاز ساب زنی بستگی دارد.

در قیمت ساب زدن سنگ ساختمان کارفرما تعیین می کند که چه میزان نتیجه کار برایش اهمیت دارد و ساب زن بر همین اساس شروع به کار می کند.

ساب زدن سنگ

نتیجه ساب سنگ به قدری جذاب و زیباست که افراد را در پایان کار حیرت زده می کند و تاثیر بی نظیری در ذهن و روان افراد دارد.

تیم کاری زرین ساب بر این باور است که کیفیت و رضایت کارفرما در ساب زدن سنگ بر هر چیزی مقدم است و این قول را به شما می دهیم که نتیجه کار ساب زنی شما را متحیر کند.

نکته اخر اینکه کار ساب زدن سنگ ساختمان را به افراد خبره و متخصص بسپارید و گول قیمت های پایین را نخورید زیرا ساب زنی سنگ یک امر حیاتی برای طراحی داخل ساختمان است.