سوالات زیادی در زمینه نماشویی ساختمان مطرح است که به چند مورد اشاره می کنیم:

نماشویی ساختمان با شستشوی سطحی نما چه تفاوتی دارد؟

یکی از سوالات خیلی مهمی که در بین افراد مختلف مطرح است بحث ابهام در نماشویی و تفاوت ان با شستشوی سطحی نما است که لازم است چند نکته کلیدی را در این مورد بیان کنیم:

در نماشویی ساختمان از دستگاه های مخصوص تحت عنوان سندبلاست استفاده می شود که با قدرت بسیار زیادی اب را به سطح نما انتقال داده و موجب تمیزی کامل نما از کثیفی و الاینده ها می شود.

در شستشوی نمای ساختمان از سیلیس استفاده می شود که موجب تمیزی کامل سنگ هایی می شود که دارای درزهای ریز هستند و یا نماهایی که بخشی از ان دچار تخریب شده و نیاز به ترمیم دارد که در این مورد ابتدا سطح ان کاملا تمیز می شود و سپس عملیات ترمیم انجام می گیرد.

در نماشویی ساختمان پس از پایان کار از مواد نانو استفاده می شود که سطح نما را کاملا ایمن می سازد و تا مدت ها ریزگردها و الودگی ها در سنگ جذب نمی شود.

نماشویی با داربست و طناب محافظ

شستشوی سطحی نما کار بسیار راحتی است که بیشتر افراد ان را با کار تخصصی نماشویی ساختمان اشتباه می گیرند.

قیمت نماشویی ساختمان بر چه اساس تعیین می شود؟

قیمت نماشویی ساختمان بر اساس پارامترهایی تعیین می شود از جمله: متراژ پروژه ، نوع سنگ ، میزان کثیفی ، استفاده از مواد نانو ، منطقه پروژه ، استفاده از سندبلاست یا واترجت و…

نماشویی ساختمان چه مقدارزمان میبرد؟

زمانی که طول می کشد تا یک پروژه شستشوی نمای ساختمان اجرایی شود بستگی به متراژ پروژه دارد و اینکه کار به وسیله نماشویی با طناب انجام می شود یا داربست و همچنین استفاده از مواد نانو در پایان کار نیز می تواند در زمان انجام پروژه موثر باشد.

نماشویی با سندبلاست با نماشویی با واتر جت چه تفاوتی دارد؟

سندبلاست دارای قدرت و فشار بیشتری نسبت به واتر جت است و تیم کاری ما از دستگاه سندبلاست برای شستشوی نما استفاده می کند ، زیرا قدرت بالای این دستگاه سطح نما را به بهترین شکل تمیز می کند.

دستگاه سندبلاست با برق سه فاز کار می کند ، ولی دستگاه واترجت با برق تک فاز معمولی راه اندازی می شود.

ویژگی های تیم کاری زرین ساب در اجرای نماشویی چیست ؟

جالب است بدانید که تیم کاری زرین ساب یکی از موفق ترین و معتبرترین گروه ها در زمینه نماشویی ساختمان است و این موضوع با توجه به پروژه های موفقی است که توسط زرین ساب اجرایی شده است.

استفاده از نیروهای کاربلد و متخصص و ابزار و مواد استاندارد و به روز در اجرای نماشویی از دیگر ویژگی های زرین ساب است که پیشرو در این حوزه حرکت می کند.

رضایت مشتری در پایان کار لذت بخش ترین مرحله پروژه های کفسابی و نماشویی است که ما تجربه می کنیم و همواره معتقدیم که تعهد کاری اولویت بر هر چیز دیگری دارد.