در بحث شستشوی نمای ساختمان لازم دانستیم تا مقالات تحلیلی را متناسب با تخصص وتجربه اماده کنیم تا دانش واگاهی شما را در زمینه شستشوی نما بالا برده و اطلاعات مفیدی را به شما انتقال دهیم.

یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام تماس با تیم فنی ما مطرح می شود بحث شستشوی نما بدون داربست و با طناب است که مردم عزیز دنبال پاسخ های مشخص در این باب هستند که در این بخش سعی داریم تا به صورت دقیق این مسئله را بررسی کرده و به نتیجه مشخص برسیم.

اجرای شستشوی نما بدون داربست و طناب توسط تیم کاری زرین ساب در تهران و کرج با تجهیزات کامل و نیروی فنی متخصص و با تجربه انجام می پذیرد و شما می توانید در هر لحظه از شبانه روز با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و مشاوره های لازم را در این زمینه دریافت نمایید.

به طور کلی شستشوی نما یک امر ضروری برای حفظ سطح خارجی ساختمان است و شرکت های مختلفی در سطح تهران وکرج در این زمینه خدمات ارائه می کنند و رقابت خوبی در بین این گروه های خدماتی وجود دارد ، اما در تبلیغات اکثر این گروه ها یک موضوع کاملا مشخص است و ان شستشوی نما بدون داربست و با طناب است که روی ان نیز تاکید دارند و به عنوان یک نقطه قوت به ان نگاه می کنند.

شستشوی نما بدون داربست

بررسی شستشوی نما بدون داربست

حال سوالی که مطرح می شود این است که چرا به شستشوی نما بدون داربست انقدر تاکید شده است و دلیل و مزایای این نوع نماشویی چیست؟

پاسخ به این سوال از دودیدگاه قابل بررسی است که یک نگاه از سمت مشتری است و یک نگاه دیگر از دید مجری و شرکت اجرا کننده که اگر بخواهیم از دید کارفرما بررسی کنیم در دو اصل خلاصه می شود که شامل بحث مالی و زمان است.

مشتری این تصور را دارد که شستشوی نما بدون داربست از نظر هزینه به صرفه است زیرا دیگر پولی برای بستن داربست نمی دهد و هم از نظر زمانی نیز وقت کمتری صرف می شود اما این دیدگاه کاملا اشتباه است که در یک سطر خلاصه می شود:

هزینه شستشوی نمای ساختمان بدون داربست در مقایسه با داربست تفاوت چندانی ندارد زیرا به دلیلی سختی کار هزینه قابل توجه ای به نماشویی با طناب اختصاص داده می شود و از طرف دیگر زمانی که در شستشوی نمای ساختمان بدون داربست صرف می شود به مراتب بیشتر از شستن نما با داربست است زیرا تسلط نماشور در روش دوم بیشتر است و قابلیت مانور بیشتری دارد.

شستشوی نمای ساختمان

حال از دیدگاه مجری بهتر است نکاتی را ذکر کنیم که خارج از لطف نیست و می توانیم به نتیجه مشخص تر برسیم:

کارشناس فنی تیم زرین ساب معتقد است که شستشوی نما بدون داربست در مواردی کاملا به صرفه تر از نماشویی با داربست است و این موضوع زمانی صدق می کند که ابعاد نمای خارجی ساختمان و سنگی که در نما کار شده است متناسب با اجرای این روش باشد ، که بر همین اساس تیم ما برای اجرای هر پروژه ای ابتدا از محل بازدید کرده و پس از ان مشخص می کند که شستشوی نما بدون داربست عملیاتی شود و یا لازم است داربست بسته شود.

اما در حالت کلی برای گرفتن یک نتیجه ایده ال ، شست و شوی نما با داربست روشی منطقی تر و کار امدتر است که این موضوع نیز قبل از اغاز پروژه باید بررسی شود و نظر کارفرما نیز در تصمیم گیری لحاظ گردد.

لازم است بدانید که تیم کاری زرین ساب تخصص کافی را برای اجرای شستشوی نما بدون داربست را دارا می باشد و متناسب با بودجه مالی مشتری اقدام به اجرای پروژه می کند و استفاده از پولیش و نانو در پایان کار یک نتیجه بی نهایت ایده ال را رقم می زند که تا سال ها این کیفیت بر روی نمای ساختمان باقی می ماند.

شستشوی نما