وجود لکه جوهر نمک روی سنگ یکی از مواردی است که در منازل اتفاق می افتد و باعث نارضایتی افراد می شود ، زیرا سنگ فرش یکی از مهمترین بخش های هر ساختمانی است که زیبایی محیطی را رقم میزند.
لکه جوهر نمک روی سنگ زمانی ایجاد می شود که افراد برای پاک کردن کثیفی و کدری سنگ از ماده شیمیایی جوهر نمک استفاده می کنند و به علت حساسیت سنگ به این مواد لکه بر روی سنگ ایجاد می شود.
برای از بین بردن لکه جوهر نمک روی سنگ می توانید از کفسابی ساختمان و سنگسابی استفاده کنید برای این منظور کفساب به وسیله دستگاه کفسابی شروع به ساب زنی و لایه برداری سنگ کرده و علاوه بر یک دست کردن سنگ و افزایش کیفیت ، لکه های جوهر نمک روی سنگ را نیز از بین می برد.
یکی از مزایای اصلی کف سابی و سنگسابی این است که اثر لکه جوهرنمک روی سنگ را نیز کاملا بر طرف می کند و رسوب حاصل از جوهر نمک را نیز از بین می برد و همه چیز را برای زیبایی سنگ های با ارزش شما محیا می کند.
کفسابی و سنگسابی هنری است که هر گونه کثیفی و پستی و بلندی را از روی هر نوع سنگ بر طرف می کند و کفساب با استفاده درست از لقمه سنگ ها موجب پرداخت مناسب سنگ می شود.

از بین بردن لکه جوهر نمک روی سنگ
لکه جوهر نمک روی سنگ به قدری ظاهر نامناسبی ایجاد می کند که سطح کدر در وسعت زیاد نیز کاملا قابل مشاهده است ، اما کفسابی راه چاره این مشکل است.
برای اطلاعات دقیق تر و کاملتر در مورد کفسابی و سنگسابی به صفحه مربوطه مراجعه کنید و با کسب اگاهی با تیم کاری ما تماس بگیرید.
از بین بردن لکه جوهر نمک از روی سنگ مرمر و گرانیت نیز توسط دستگاه کفسابی و لقمه سنگ ها انجام می شود و جای هیچ نگرانی نیست.