داشتن اگاهی لازم در زمینه نماشویی ساختمان می تواند کمک زیادی برای انتخاب نوع و سطح کار و شرکت معتبر کمک کند و کاهش سردرگمی ها در زمینه شستشوی نما همه چیز را برای اجرای یک پروژه موفق محیا کند.

در ابتدا اشاره کنیم که مهارت نیروهای فنی و دانش کارشناسان گروه خدماتی در این حوزه می تواند تضمین کننده نتیجه کار باشد اما چگونه باید گروه های معتبر را تشخیص دهیم و شاخص های اعتبار در چیست و هزینه مناسب را در کجا جست و جو کنیم.

سوالات بالا را در یک مقاله تحلیلی بررسی کردیم و پیشنهاد می کنیم حتما از بخش تشخیص شرکت معتبر نماشویی دیدن فرمایید زیرا باعث شفاف سازی این موارد می شود.

از بحث اصلی خارج نشویم زیرا ابهام در مورد فرایند اجرای شستشوی نمای ساختمان بالاست و لازم است اطلاعاتی را در این باب در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

نماشویی ساختمان

در مرحله اول کارفرما از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناس فنی ما تماس می گیرد و اطلاعات کلی را در اختیار همکاران ما قرار می دهد و پس از بررسی های ابتدایی از کارفرما درخواست تصاویر از نمای ساختمان می شود تا با توجه به موارد زیر قیمت حدودی اعلام شود:

جنس سنگ اولین نکته قابل تامل در تعیین قیمت نماشویی ساختمان است پس از ان ابعاد نما مورد بررسی قرار می گیرد و در پایان نیز نوع شست و شو و مواد مورد نیاز تعیین کننده است.

اما جالب است بدانید که همواره در بحث قیمت گذاری با مشکلاتی همچون اعلام قیمت پایین از طریق افراد غیر حرفه ای و سودجو مواجه هستیم و مجبور هستیم برای قانع کردن مردم عزیز توضیحات کامل را ارائه دهیم.

پس از تعیین قیمت نماشویی ساختمان در حالت غیر حضوری ، نوبت به اعزام نیروی فنی و کارشناس تیم زرین ساب به محل پروژه می رسد که در این مرحله بررسی های تکمیلی اتفاق می افتد وکارفرما با جزئیات کار اشنا می شود.

دستگاهی که در ۹۰ درصد پروژه های شستشوی نما از ان استفاده می شود ، واتر سندبلاست است که قدرت بالایی دارد و برای راه اندازی نیاز به برق سه فاز دارد و به همین دلیل از کارفرما تقاضا می شود تا این مورد را در اختیار نیروهای فنی قرار دهد.

در هنگام مراجعه کارشناس در محل پروژه با توجه به موقعیت ساختمان و بودجه تعیین شده تصمیم گرفته می شود که از روش داربست برای نماشویی استفاده شود یا از روش نماشویی با طناب و بدون داربست کار اغاز گردد که برای هر کدام از روش های ذکر شده تیم زرین ساب امادگی کامل دارد.

استفاده از مواد سیلیس نیز با توجه به میزان کثیفی ها و جرم موجود و همچنین جنس سنگ تعیین می شود که در مقالات متعدد در مورد این موضوع توضیحات تحلیلی را داده ایم.

پولیش نیز مانند واکس ، برای درخشش بیشتر سنگ های نما استفاده می شود که بنا به درخواست کارفرما و تشخیص کارشناس پروژه این موضوع محقق می گردد.

شستشوی نمای ساختمان

اما مواد حیاتی که تاکید ما بر استفاده از ان است یک ماده کاملا دانش بنیان بر پایه فناوری نانو است که یک لایه غیر قابل نفوذ را در سطح سنگ نما ایجاد می کند که تاثیر گذاری بی نظیری در ماندگاری کیفیت و تمیزی ان دارد.

در هر مرحله از نماشویی ساختمان با طناب یا با داربست نیاز به ترمیم احساس شود این کار بدون وقفه انجام خواهد شد و اگر کارفرما لازم بداند عملیات پیچ و رو لپلاک نمای ساختمان نیز اجرایی می شود.

تخصص لازمه موفقیت در هر شغل و حرفه ای است و دید کارشناسی نسبت به یک پروژه می تواند یک نتیجه بی نظیر را رقم بزند که کمتر گروه خدماتی این موهبت برخوردار هستند که زرین ساب بدون شک یکی از موفق ترین تیم های کاری این حوزه می باشد.