در بخش نماشویی ساختمان ، پیچ رولپلاک سنگ را مورد بررسی قرار دادیم و نکاتی را در این زمینه عنوان کردیم، حال قصد داریم مبحث پیچ رولپلاک سنگ را دقیق تر و کامل تر توضیح دهیم.

ابتدا بهتر است پیچ رولپلاک سنگ را به طور مختصر مرور کنیم:

زمانی که سنگ نما پس از گذشت زمان و متناسب با عوامل مختلف دچار ایراداتی شد و حالت سکون خود را از دست داد امکان سقوط ان بسیار بالا می رود و ممکن است با افتادن سنگ علاوه بر زشت دیده شدن نمای ساختمان ، خطرات ناگواری ایجاد کند که گاهی این خطرات جبران ناپذیر می باشند.

با افتادن یک سنگ ممکن است سنگ های دیگر هم ردیف نیز از جای خود کنده شده و سقوط کنند پس اهمیت پیچ رولپلاک نما به قدری است که اقدام نکردن برای این عملیات قابل توجیه نیست.

زمانی که کارفرما با تیم کاری ما تماس می گیرد افراد با تجربه و متخصص گروه کاری زرین ساب در محل حاضر شده و وضعیت نمای ساختمان را مورد بررسی قرار می دهند و میزان پیچ مصرفی و جنس پیچ مورد نیاز را مشخص می کنند و با براورد قیمت پیچ رولپلاک سنگ ، این موضوع را در اختیار کارفرما قرار می دهند تا با توافق طرفین بدون فوت وقت کار اغاز شود.

برای شروع پیچ رولپلاک نما ابتدا یک تیم فنی اقدام به نصب داربست می کنند تا افراد راحت تر بتوانند کار خود را انجام دهند و از نظر امنیت نیز در بالاترین سطح خود قرار گیرند.

پیچی که در عملیات پیچ رولپلاک استفاده می شود دارای مقاومت بالا و ساختار مهندسی خاصی است که مختص اینکار طراحی و تولید شده است و رولپلاک مورد استفاده نیز استحکام کافی برای حفظ پیچ داخل سنگ را دارد.

ابزاری که برای پیچ رولپلاک سنگ استفاده می شود شامل طناب محافظ ، دلر مخصوص ، پیچ بلند و سنگ فرز و … می باشد که در مراحل مختلف کار مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت پیچ رولپلاک سنگ نما با توجه به میزان پیچ مصرفی و ارتفاع و نوع سنگی که در نما کار شده است مشخص می شود و مدت زمان انجام کار نیز بستگی به متراژ پروژه دارد.

اما نکته ای که اهمیت زیادی دارد بحث استفاده از بتونه پس از پایان کار است تا جای پیچ را کاملا همرنگ سنگ کند و هیچ اثری از پیچ رولپلاک باقی نماند و زیبایی نما کاملا حفظ شود.

دقت کنید که برای براورد کامل قیمت پیچ رولپلاک حتما نیاز به حضور در محل می باشد و بهتر است بعد از تماس با تیم کاری ما و توافق اولیه با حضور افراد متخصص ما در محل قیمت پیچ رولپلاک سنگ به طور دقیق محاسبه شود.

برای پیچ رولپلاک سنگ در تهران و کرج با ما تماس بگیرید.