یکی از سوالاتی که اکثر کسانی که با ما تماس می گیرند مطرح می کنند بحث تفاوت نماشویی با راپل و داربست است که همواره مورد ابهام بوده و لازم است یک مقاله در مورد ان نوشته شود.
از انجایی که یکی از رسالت های اصلی گروه کفسابی و نماشویی زرین ساب افزایش اگاهی عموم افراد در مورد زمینه کاری خود است سعی می کنیم هر گونه سوال یا ابهامی را در قالب محتوا متنی و تصویری اماده کرده و در بخش های مختلف سایت بارگزاری کنیم.
نماشویی با راپل مزایایی دارد که ابتدا به ان پرداخته و پس از ان مزایای نماشویی با داربست را بررسی می کنیم و در پایان هر دو روش را مقایسه کلی می کنیم.
در نماشویی با طناب یا راپل صرفه جویی در هزینه و وقت مطرح است که اکثر افراد تصور می کنند که این روش هزینه کمتری برای ان ها دارد و کار شستشوی نما سریع تر انجام می شود اما تنها مزایای بستن طناب هزینه نکردن برای بستن داربست است و نماشور با طناب تسلط کمتری بر روی نما دارد و نمی تواند عملیات نماشویی را به خوبی انجام دهد و از جهت دیگر هزینه نماشویی با طناب و راپل به مراتب بیشتر از نماشویی با داربست است.

نماشویی بدون داربست و با طناب
یک تصور غلط دیگر بحث وقت و زمان انجام پروژه نماشویی با طناب است که اینگونه به نظر می رسد که چون وقت صرف بستن داربست نمی شود عملیات نماشویی ساختمان سریع تر پیش می رود ، اما اینطور نیست زیرا نماشور در نماشویی با داربست خیلی سریع تر و دقیق تر شستشوی نما را پیش می برد وتحرک بیشتری داشته و به دلیل امنیت بالاتر تسلط بیشتری بر روی نما خواهد داشت.
نماشویی بدون داربست بعضی دغدغه ها را به دنبال ندارد اما بدون شک نتیجه کار را نیز تضمین نمی کند در حالی که بستن داربست بر روی نما سبب می شود تا شستشو با بازدهی بالاتری اجرا شود.
برای نماشویی ساختمان با داربست و همچنین با طناب می توانید با ما تماس بگیرید.