در بحث کفسابی ساختمان نیاز است تا محتواهای متعددی تولید شود تا ابهامات موجود در سطح جامعه بر طرف شده و در کنار افزایش دانش عمومی ، سبب شناسایی افراد متقلب و غیر مجاز در صنعت کفسابی سنگ گردد.

ساب با فرچه اصطلاحی است که قصد  داریم به صورت تحلیلی ان را بررسی کرده و نحوه کار این نوع ساب زنی را تشریح کنیم و نکات جالبی که در افکار عمومی وجود دارد را بیان کرده و در نتیجه با تفاوت ان با کفسابی و سنگسابی به صورت دقیق اشنا شویم.

یکی از خدماتی که تیم کاری زرین ساب ارائه می کند ، بحث کفشویی کف ساختمان ها می باشد که صرفا چرک و کثیفی را از روی سنگ برداشته و هیچ گونه لایه برداری و ساب زنی اتفاق نمی افتد.

با وجود اینکه در کفشویی یا همان کفسابی ارزان ، سطح بسیار تمیز و درخشنده می شود اما پستی و بلندی از بین نرفته و درزها باقی می ماند و لایه کدری که در ۲ میلی متر اولیه سنگ رسوب کرده است برداشته نمی شود که دلیل این موضوع استفاده از فرچه است نه لقمه سنگ های مخصوص کفسابی که باعث صیقل سطح سنگ و لایه برداری می شوند.

کفسابی در مقابل ساب با فرچه

فرچه ای که در زیر دستگاه کفسابی سنگ نصب می شود دارای ساختار ومقاومت بالایی است وبا چرخش در زیر دستگاه با فشاری که در سطح سنگ ایجاد می کند، سبب تمیز شدن کف می شود اما در عملیات ساب زنی با فرچه صرفا توانسته ایم تمیزی را به ارمغان بیاوریم و کفسابی صورت نگرفته است.

کفسابی و ساب با فرچه

متاسفانه به دلیل اگاهی پایین افراد زیادی که درخواست کف سابی را دارند، نمی دانند که کفشویی با کفسابی متفاوت است و فریب افراد سود جویی را می خورند که با قیمت های پایین و به قصد ساب زنی در محل پروژه حاضر می شوند و در پایان نیز یک سطح درخشان را تحویل مشتری می دهند و کارفرما نیز با دیدن تمیزی فکر می کند که کفسابی سنگ اتفاق افتاده است.

اما بعد از گذشت یک هفته سطح سنگ کدر می شود و شفافیت خود را از دست می دهد و اینجاست که کارفرما از کفسابی پشیمان می شود و این هنر بزرگ و بی نظیر زیر سوال می رود.

ساب با فرچه نیز کاربرد و جایگاه خود را دارد ، اما نباید ان را کف سابی تلقی کرد و ارزش و بهای کار را پایین اورد، اما از وقتی که مردم کلان شهرهای بزرگ مثل تهران به فناوری اطلاعات روی اورده اند ، با دانش و اگاهی کامل در صدد رفع نیاز خود قدم بر می دارند و با مطالعه دقیق وب سایت های معتبر و کسب اطلاعات دقیق تصمیم به تماس با تیم ها و شرکت های فعال در این حوزه می کنند.

به طور کلی ساب زنی با فرچه به عملی می گویند که کفساب با استفاده از دستگاه کفسابی و سه عدد فرچه که در زیر ان نصب می شود ، اقدام به شستشوی کف ساختمان می کند و در پایان نیز دو ساب امیرخانی و ایتالیایی را برای جلا و براقیت بیشتر به کار میگیرد که در مواردی که کارفرما تمایل به هزینه زیاد برای سنگ های خود ندارد به مناسب است.

اما در مقابل ، کفسابی و سنگ سابی به لایه بردای و پرداخت سطح سنگ و به کارگیری انواع لقمه سنگ اطلاق می شود که نتیجه بی نظیری را ایجاد می کند که از دیدن سنگ های خود حیرت زده می شوید و در زمان قضاوت بهترین نمره را به ان می دهید.

شرکت های زیادی در زمینه نماشویی ساختمان ، کف سابی و سنگسابی در سطح تهران خدمات ارائه می کنند ، اما تیم زرین ساب نامی اشنا برای رقیبان و همشهری های عزیز در تهران و کرج می باشد.