یکی از مواردی که در کفسابی سنگ اجرا می شود بحث رزین برای پر کردن درزها و محکم کردن سنگ ها کنار هم می باشد که در این بخش توضیحات تکمیلی را در این زمینه بررسی می کنیم.
همان طور که در بخش های مختلف مقالات کفسابی به ان اشاره کردیم، بعد از ساب دوم نوبت به بتونه کاری می رسد که کفساب متناسب با موقعیت سنگ ها و درخواست کارفرما و هزینه ای که برای پروژه کف سابی یا سنگسابی در نظر گرفته شده است تصمیم می گیرد که با چسب و سیمان سفید اقدام به کار بتونه کاری کند و یا از ماده رزین برای این کار استفاده کند.

خدمات کفسابی ساختمان
یکی از کارهایی که در کفسابی به عنوان کار تخصصی ازش یاد می کنند رزین کاری سنگ است که نتیجه خیلی خوبی را رقم می زند، حالا سوالی که پیش می اید این است که رزین چه نقشی در ماندگاری سنگ دارد؟
برای پاسخ به این سوال بهتر است ابتدا یک نکته کلیدی را بررسی کنیم و جواب این سوال را در این نکته پیدا کنیم.
همان طور که می دانید کفسابی برای یک دست شدن سنگ و از بین رفتن پستی و بلندی استفاده می شود اما برای تحقق این امر تنها استفاده از دستگاه کف سابی کارساز نیست و نیاز است تا علاوه بر ترمیم قسمت های اسیب دیده، درزهای بین سنگ نیز پوشیده شود تا یک دستی سنگ معنا پیدا کند و سطح زمین کاملا صاف و شیشه ای شود.
برای این منظور کفساب ها دو راه را پیش رو دارند که رزین بهترین گزینه است اما به دلیل قیمت نسبتا بالای این ماده معمولا در کفسابی سطح یک یا لوکس استفاده می شود و با قرار گیری رزین در بین سنگ ها به خوبی عمل اتصال را ایجاد می کند و علاوه بر یک دست شدن سطح سنگ ، مانع تردد حشراتی مانند مورچه و … در لا به لای سنگ می شود.
رزین بعد از استفاده در کفسابی ساختمان و گذر زمان به خوبی در بین سنگ جای می گیرد و ماندگاری بسیار بالایی دارد که از خاصیت های این ماده می توان به سختی و استحکام ان اشاره کرد.