نماشویی ارزان در اصطلاح اجرای شستشوی نما با استفاده از دستگاه کم فشار واترجت به جای واتر سندبلاست است که معمولا برای ساختمان هایی استفاده می شود که میزان کثیفی در ان کم است و کارفرما نیز قصد هزینه کمتری را دارد و ساختمان فاقد برق سه فاز می باشد.

البته افراد و شرکت های سودجو با وعده اجرای نماشویی کامل از این اصطلاح برای جلب توجه کارفرما استفاده می کنند و با اجرای پایین ترین سطح ممکن در واقع از اطلاعات پایین افراد حداکثر استفاده را می برند.

در این مقاله اشاره کوتاهی به پارامترهای نماشویی ارزان خواهیم داشت و تفاوت ان را با نماشویی اصولی که توسط تیم تخصصی زرین ساب انجام می شود شرح می دهیم.

استفاده از مواد سیلیس در شستشوی نمای ارزان ممکن نیست و همین موضوع سبب کاهش بازدهی عملیات نماشویی ساختمان می شود.

نماشویی ارزان

نانو بخش حذف شده این نوع شست شو است و کارفرما متوجه این موضوع نمی شود زیرا در بند قرارداد ذکر نشده و اطلاعات کافی در اختیار او  ،توسط کارگزار یا مجری قرار داده نمی شود.

ما همواره تاکید کرده ایم که فریب شعارهایی مانند نماشویی ارزان را نخورید و با تحقیق درست در این زمینه با تعیین بودجه مشخص سراغ تیم هایی بروید که سال هاست در این حوزه فعالند.

کاهش بهره وری در کنار عدم به کارگیری مصالح استاندارد و مناسب و کمبود تخصص کافی در کار موجب می شود تا نماشویی ارزان محقق گردد، پس برای داشتن نمای تمیز و ماندگار بهتر است از شستشوی نما با تمامی پارامترها استفاده کنید.

فراموش نکنید که در عرصه بازاریابی اینترنتی هر فرد و شرکتی به راحتی شعار می دهد و در عمل است که کاری از پیش نمی برد و این مسئله باعث دلسردی همشهری های عزیز شده و اعتماد ان ها را به این عرصه کم می کند.

از جمله شعارهای مطرح در این حوزه :

نماشویی ارزان در تهران

نماشویی ارزان و تضمینی

نماشویی ارزان با بهترین مصالح

نماشویی ارزان با دستگاه واترجت

کفسابی ارزان

نکته پایانی اینکه ما مفتخریم با اجرای بیش از ۵۰۰ پروژه موفق نماشویی و شستشوی نما با نانو در بالاترین سطح ممکن و بهترین مواد در این عرصه پیشتاز هستیم و با تضمین خدمات به مسیر خود ادامه می دهیم.