یکی از سوالاتی که ذهن هر فردی را می تواند درگیر کند براق کردن نمای ساختمان است به صورتی که زیبایی و کیفیت منحصر به فردی را ایجاد کند و همواره به دنبال پاسخ مناسب بوده اند.

صنعت نماشویی ساختمان دو دهه است که در کلانشهر تهران جایگاه خود را پیدا کرده است و افراد زیادی در این زمینه فعال بوده و خدمات ارائه می کنند اما به دلیل پایین بودن اطلاعات در این حوزه بسیاری از همشهری های عزیز از نحوه اجرا و مزایای شستشوی نما بی اطلاع هستند.

به راستی چگونه می توان نمای ساختمان را براق کرد و تمامی کثیفی ها را از بین برد و نمای خارجی ساختمان را به بالاترین حد زیبایی رساند؟

شاید دورادور یا از اطرافیان خود شنیده اید که شرکت هایی وجود دارند که با دستگاه های فشار قوی تحت عنوان سند بلاست و مواد نانو و سیلیس اقدام به شستشوی نما می کنند و کنجکاو شده اید که در گوگل به دنبال اطلاعات بیشتر در این زمینه بگردید و بدون شک اولین سایتی که مشاهده خواهید کرد مربوط به گروه کاری زرین ساب است که جامع ترین اطلاعات را در این حوزه بر اساس تخصص و کارشناسان فنی خود ارائه می کند.

نماشویی ساختمان

ما در زرین ساب بهترین متد های شستشوی نمای ساختمان را پیاده سازی و اجرا می کنیم و با استفاده از مواد نانو و پولیش و بهره گیری از مواد سیلیس برای سنگ های تراورتن و سنگ هایی با ساختار مشابه در تهران و کرج فعالیت گسترده ای را انجام می دهیم.

براق کردن نمای ساختمان با استفاده از دستگاه های واترجت و واتر سند بلاست در سه مرحله عملیاتی می شود و در مرحله اول نماشور متخصص اقدام به شستشوی نما با دستگاه های مورد نظر کرده و در صورت نیاز مواد سیلیس نیز همراه اب به سطح سنگ و نما تزریق می شود.

در مرحله دوم برای افزایش سطح براقیت نمای ساختمان از پولیش استفاده می شود و در مرحله سوم نیز برای جلوگیری از نفوذ الاینده ها و کثیفی و چرک بر روی نمای ساختمان از مواد نانو استفاده می شود.

در مواردی به دلیل میزان بالای کثیفی از مواد دیسکلر نیز استفاده می شود که این موضوع بستگی به نظر کارشناس تیم ما دارد و در هنگام بازدید تعیین می شود.

حال می توانید به راحتی و تنها با یک تماس نمای ساختمان خود را براق کنید و از نتیجه کار لذت ببرید.

قیمت نماشویی ساختمان متناسب با متدهای استاندارد و بررسی کارشناسی و میدانی و میزان مواد مصرفی و نوع دستگاه نماشویی تعیین می شود و پس از اعمال تخفیف های مورد نظر به کارفرما اعلام شده و کار اغاز می شود.