در کفسابی مراحل و مواد مختلفی به کار می رود که هر یک در شرایط خاصی به کار گرفته می شوند که پولیش سنگ نیز از جمله این کارهاست که در ساب زنی استفاده می شود و قصد داریم توضیحات مختصری را در این زمینه خدمت شما مخاطب عزیز عرض کنیم.

پولیش در واقع به مفهوم واکس کردن سنگ است که در بین کفساب های صاحب فن به عنوان یک مرحله نهایی برای بازخورد بهتر پروژه ، استفاده می شود و در صورت نظر کارفرما و تایید کارشناس فنی تهیه شده و در مرحله پایانی کف سابی در سطح سنگ تزریق می شود.

نکته جالب اینکه پولیش یک ماده کاملا اشنا در بحث خودرو است و شاید شما نیز این واژه را در مکانی مانند کارواش شنیده باشید اما این ماده در صنعت ساختمان مخصوصا در بحث ایجاد براقیت در سطح سنگ استفاده می شود.

استدلال اکثر کارشناسان حوزه ساختمان این است که جنس سنگ در پولیش تاثیر زیادی دارد و برخی از سنگها به سادگی این ماده را در خود جذب می کنند و برخی دیگر اصلا سازگار نبوده و بعد از مدتی باعث کدری در سطح و لایه بالایی سنگ می شود.

همان طور که گفته شد پولیش در کفسابی ساختمان یک مرحله اساسی نیست و کارفرما می تواند از اجرای ان صرف نظر کند اما نکته قابل تامل این است که این ماده شیمیایی می تواند یک لایه درخشنده و براق را در یک مدت معین در سطح سنگ ایجاد کند.

کف سابی امروزه به یک نیاز اساسی در بحث طراحی داخلی تبدیل شده است و جایگاه ویژه ای در صنعت ساختمان پیدا کرده است که همین امر سبب گشته تا افراد ماهر زیادی در این حوزه مشغول به کار شوند و امرار معاش کنند.

پولیش در کفسابی

پولیش خاصیت قلیایی دارد و هیچ گونه اسیبی در ساختار سنگ ایجاد نمی کند و بدون شک با اجرایی شدن این مرحله شما می توانید تا مدت ها از درخشش سنگهای خود لذت ببرید.

پولیش در پروژه های زرین ساب

تیم کاری ما از بهترین مواد پولیش در خدمات کفسابی و سنگسابی استفاده می کند و با تایید کارشناس فنی زرین ساب این عملیات انجام می شود و همین موضوع سبب شده است که هیچ گونه نارضایتی در این مورد ایجاد نشود.

یکی از ایرادات پولیش این است که در مکان های پر رفت و امد مانند ادارات و مدارس نباید به کار گرفته شود زیرا با  اصطحکاک ایجاد شده در اثر حرکت افراد این لایه که مانند واکس بر روی سنگ زده شده است در گذر زمان برداشته می شود و خاصیت درخشندگی از بین می رود.