در این مقاله کاملا تخصصی اما با زبان عام قصد داریم یک پیشنهاد بسیار عالی را برای افرادی که قصد دارند از خدمات نماشویی و پیچ و رولپلاک سنگ استفاده کنند ارائه کنیم و نقشه راه مفیدی را پیش روی انها قرار دهیم.

به بیان ساده می توان نماشویی را در لیست شغل های خدماتی لوکس قرار داد که معمولا در مناطقی تقاضا برای ارائه خدمات دارند که از نظر مالی در سطح متوسط به بالا قرار داشته و زیبایی محیطی برای کسب و کار و محل زندگی انها یک لزوم غیر قابل انکار است.

اما پیج و رولپلاک نما یک مقوله کاملا جدا از شستشوی نمای ساختمان است و به راستی که یک نیاز ضروری برای تمامی اقشار جامعه بوده و علاوه بر حفظ سلامت نما ، برای حفظ جان مردم و اموال انها نیز لازم است و در صورت بروز مشکل و افتادن سنگ باعث ایجاد خسارت های جبران ناپذیری می شود.

نماشویی و پیچ و رولپلاک نما

تا این جای صحبت به تشریح اهمیت و جایگاه دو بحث اصلی این مقاله پرداختیم و حال قصد داریم راه حل زرین ساب را برای نتیجه ایده ال در هنگام درخواست خدمات به شما نشان دهیم.

راه حل های زرین ساب برای نماشویی ساختمان و پیچ رولپلاک

ما برای ایجاد بهترین و امن ترین حالت ممکن برای نمای ساختمان چهار مرحله در نظر گرفته ایم که به شرح زیر است:

در وهله اول باید بدانید که عدم اجرای هر یک از مراحل زیر می تواند یک نقص حساب شود و در اینده شما را وادار به اجرای ان کند که جای کمی تامل دارد.

ما نماشویی ساختمان را به سه سطح تقسیم کرده ایم که شامل شستشو با واترجت یا واتر سندبلاست ، پولیش و پاک سازی سطحی با دیسکلر ، نانو کاری نما برای حفظ کیفیت و شفافیت و زیبایی و یک لایه غیر قابل نفوذ پایدار که اجرای هر سه مرحله در دید کارشناسان حوزه ساختمان الزامی است.

برای پیچ رولپلاک نما نیز ما طبق استانداردها پیش می رویم و در ابتدا با بررسی جنس و ابعاد و ضخامت سنگ میزان و نوع پیچ و رولپلاک مصرفی را تعیین کرده و پس از ان با یک تقسیم بندی مناسب نسبت به اجرای پروژه و اغاز کار اقدام می کنیم.

حال وقت ان رسیده است که چهار مرحله مورد نظر را بیان کنیم که دست شما را در انتخاب و درخواست خدمات باز تر خواهد کرد:

  • مرحله اول اجرای پیچ و رولپلاک نما برای ایجاد یک سطح پایدار و کاملا ایمن است.
  • مرحله دوم شستشوی نما به وسیله دستگاه سندبلاست است.
  • مرحله سوم پولیش نمای ساختمان با بهترین مواد مصرفی می باشد.
  • مرحله چهارم به کار گیری مواد نانو در نما است که حفظ کیفیت را تضمینی می کند.

به راستی که این مراحل می تواند تا سالها شما را از نمایی بی نظیر بهره مند سازد و بدون دغدغه و اسایش کامل در ساختمان هایی که با هزینه زیاد ساخته شده است زندگی کنید.

اما نکته قابل تامل این است که چه شرکتی این کار را باید انجام دهد و چه ویژگی هایی برای گرفتن نتیجه ایده ال لازم است که داشته باشد و چرا زرین ساب پیشتاز این حوزه کاری است برای پاسخ به این سوالات به مقاله تشخیص شرکت معتبر نماشویی مراجعه کنید.