در این بخش توضیحات تکمیلی را در مورد پیچ رولپلاک نما بیان می کنیم و دلایل و نحوه اجرای پیچ رولپلاک نما را بررسی کرده و نکات کلیدی را توضیح می دهیم.
تیم کاری زرین ساب در زمینه پیچ رولپلاک نمای ساختمان دارای تخصص و تجربه کافی است و در بین رقبا کاملا شناخته شده می باشد و دلیل این موضوع تعهد کاری و استفاده از ابزار و نیروی کار مجرب و کار ازموده است.
برای پیچ رولپلاک نمای ساختمان خود با ما تماس بگیرید.

پیچ رولپلاک نما

نمای هر ساختمانی نشان دهنده ی زیبایی آن ساختمان می باشد و اولین ارتباطی که ما با یک ساختمان برقرار میکنیم نمای ساختمان است و در موارد خرید و فروش املاک نمای ساختمان بعد از طراحی داخلی دومین گزینه ی انتخاب مشتریان می باشد این نکته در ساختمان ها و برج های مرتفع قابل بازدید و رویت نمی باشد و برای جلو گیری حوادث ناشی از ریزش سنگ ها و استحکام بخشیدن به نمای ساختمان از پیچ رولپلاک نما استفاده می کنند تا خطرات جانی ومالی ناشی از سقوط سنگ های نما را مهار کنند.
بیشتر نماهای ساختمان اسیب پذیر هستند و در گذر زمان دچار مشکل می شوند و خطرات زیادی را برای عابران و ساکنان ساختمان ها ایجاد می کنند و در این زمان است که پیچ رولپلاک نما معنا پیدا می کند.
به طور کلی پیچ رولپلاک نما قطعه ای است که به عنوان یک بند برای نمای ساختمان استفاده می شود که ازپیچ گالوانیزه به طول ۶ سانتی متر و جنس رولپلاک آن از فیبر یا پلاستیک بوده که بدون آن پیچ هیچ وزنی را نمی تواند تحمل کند که ساختار پیچ رولپلاک نما را تشکیل می دهند.

پیچ رولپلاک نما

دقت کنید که پیچ رولپلاک در کنار نماشویی با مواد نانو می تواند نمای ساختمان شما را ایمن ، زیبا و ماندگار کند.
مواردی که قبل از اتصال پیچ رولپلاک نما باید بررسی شوند:
اولین بخشی که قبل از عمل پیچ رولپلاک نمای ساختمان مورد بررسی قرار می گیرد نوع و رنگ سنگ استفاده شده در نمای ساختمان می باشد که این بررسی شامل ابعاد سنگ ،رگه های سنگ و قطر سنگ نما نیز می باشد و همچنین روشی که سنگ کاری انجام شده و نحوه ی کار گذاشتن سنگ نما نیز باید بررسی شود.
استحکام سنگ نما به ساختار و جنس دیواری که نما برروی آن قرارگرفته نیز وابسته است پس از بررسی موارد بالا باید ابزار کارآمد و گروه مختصص مناسبی برای انجام عملیات استحکام بخشیدن به نمای ساختمان توسط پیچ رولپلاک نما انتخاب شوند.
اگر این موارد بالا رعایت نشوند باعث آسیب رساندن به نمای ساختمان توسط تنش های غیر مجاز توسط (هیلتی و…)و تضعیف استحکام نما شده که سبب بروز ریزش سریعتر نما می شوند که این کار باید به افراد مجرب و دارای تجربه در این زمینه سپرده شود.

در اجرای پیچ رولپلاک سنگ ، نمای ساختمان لکه دار می شود که این عیب توسط بتونه ای همرنگ پیچ رولپلاک نما برطرف شده و باعث می شود که این لکه در دید نباشد.

نحوه انجام پیچ رولپلاک نما

درهر ۵۰ سانتی متر از نمای ساختمان پیچ رولپلاک نما نصب می شود ، که اگر عرض نما کمتر از۵۰ سانتی متر باشد برروی هر یک از پلاک ها دوپیچ زده می شود.
برای ثابت نگه داشتن نما های سنگی که عرض آنها باریک تر از ۱۰سانتی متر باشد ، توسط پیچ رولپلاک نما در مواردی شامل ستون ها و یا قاب پنجره ها برای جلو گیری از لق شدن سنگ نما ، ابتدا توسط یک دریل معمولی سنگ را سوراخ می کنند و زمانی که به بتون زیر سنگ رسیدند توسط یک دریل چکشی با دقت بالا بتون را سوراخ کرده و سنگ را توسط پیچ رولپلاک نما محکم می کنند و توسط بتونه ای همرنگ سنگ نمای ساختمان روی تمامی پیچ رولپلاک نما می زنند تا روی زیبای ظاهری ساختمان تاثیر منفی نگذارد.
حالا اگر قسمتی از سنگ نمای ساختمان ریزش کرده باشد برای مستحکم کردن آن قسمت با پیچ رولپلاک نما به صورت زیر عمل می کنند:
ابتدا محلی که سنگ نما ریزش کرده را تمیز می کنند و تمامی نخاله های به جا مانده از سنگ نمای با دقت بدون اینکه به سایر سنگ های نما آسیبی برسد برداشته می شوند ، حال پشت سنگ جایگزین توسط ابزای به نام سنگ فرز شکاف داده می شود و سپس با چسب های مخصوص سرامیک ، پودر سنگ و سیمان سفید پر می شود و با دقت در محل مورد نظر نصب می شود ، سپس از یک پیچ ۸ سانتی متری که برای اطمینان از استحکام آن استفاده می کنند.
در نهایت با استفاده از چسب های مخصوص سرامیک ، پودر سنگ و سیمان سفید درز های باقی مانده را می پوشانند تا مانع از نفوذ آب به پشت سنگ نمای جایگزین شود و با استفاده از پیچ رولپلاک نما آن را مستحکم می کنند.

پیچ رولپلاک سنگ

 

در این بخش سوالات متداولی که در بحث پیچ رولپلاک سنگ نما مطرح است را به طور مختصر بررسی می کنیم:

پیچ رولپلاک سنگ چه زمان باید انجام شود؟

عملیات پیچ رولپلاک سنگ نما در سه حالت باید اجرایی شود: در حالت اول در گذر زمان سنگ های نما شل شده و احتمال سقوط ان وجود دارد و برای جلوگیری از حوادث ناگوار عملیات پیچ و رولپلاک سنگ نما انجام می شود.
در حالت دوم بخشی از سنگ نما تخریب شده و یا سقوط کرده است و برای ترمیم و جلوگیری از سقوط بخش های دیگر نما نیاز است که پیچ رولپلاک سنگ اجرایی شود.
در حالت سوم برای محکم تر شدن سنگ ها در نما کارفرما بعد از سنگ کاری و یا بعد از گذشت مدتی اقدام به پیچ رولپلاک نما می کند.

مراحل اجرای پیچ رولپلاک نما به چه شکل است؟

پس از تماس با تیم کاری متخصص و متعهد ما ، نیروهای با تجربه زرین ساب به محل اعزام شده و باتوجه به ابعاد نمای ساختمان و جنس سنگ و موارد دیگر براورد هزینه می کنند و تعداد پیچ و رولپلاک برای انجام پروژه به صورت حدودی تعیین می شود و پس توافق ترفین عملیات پیچ رولپلاک سنگ نما اغاز می شود.
پیچ رولپلاک نما به دو صورت پیچ رولپلاک بدون داربست و با طناب و با داربست انجام می پذیرد و این موضوع با توجه با موقعیت ساختمان و درخواست کارفرما تعیین می شود ، البته لازم به ذکر است که پیچ رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست با دقت کمتری اجرایی می شود و خطرات بیشتری برای نیروی کار دارد و توصیه ما به کارفرما این است که برای انجام دقیق و سریع و حفظ ایمنی کار بهتر است ابتداداربست بر روی نمای ساختمان بسته شود و پس از ان پیچ و رولپلاک نمای ساختمان اغاز شود.

ابزاری که برای پیچ رولپلاک نما نیاز است کدامند؟

ابزار اصلی برای اجرای پیچ رولپلاک سنگ نما شامل : پیچ بند ، دریل مخصوص ، پیچ مخصوص در ابعاد استاندارد ، رولپلاک در ابعاد متناسب با پیچ مصرفی ، رنگ و بتونه مخصوص با رنگ سنگ نمای ساختمان و … می باشد.
ایا با پیچ رولپلاک سنگ ظاهر نما تغییر می کند؟
جواب این سوال خیر است ، زیرا پس از پایان کار پیچ و رولپلاک نما با استفاده از بتونه و رنگ سطح نقاطی که پیچ در سنگ قرار گرفته است پوشانده می شود و به علت مواد خاص برای این منظور در مدت کوتاهی جذب سنگ شده و ماندگاری بسیار بالایی دارد و به قول معروف انگار نه انگار که در سطح سنگ ، پیچ رولپلاک کار شده است و هیچ اثری باقی نمی گذارد.

قیمت پیچ رولپلاک سنگ نما بر چه اساس تعیین می شود؟

قیمت پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان بر اساس پارامترهایی مانند متراژ پروژه ، نوع سنگ نما ، تعداد پیچ و رولپلاک مصرفی ( تعدادی محاسبه می شود ) و منطقه جغرافیایی پروژه و عوامل دیگری که در قرارداد ذکر می شود تعیین می شود.
دقت کنید که قیمت پیچ رولپلاک نمای ساختمان که توسط تیم کاری ما اعلام می شود کاملا مناسب و معین بوده و به دلیل شعار زرینساب که رضایت مشتری مقدم بر منافع گروه کاری است همواره سعی کرده ایم که بهترین خدمات را بهترین قیمت ارائه کنیم.

پیچ رولپلاک نمای ساختمان با طناب چگونه اجرا می شود؟

ارائه خدمات در حوزه پیچ رولپلاک نما با طناب تخصص تیم کاری زرین ساب است که در تهران و کرج فعال بوده و رزومه موفقی در طی ده سال فعالیت کسب کرده است که باعث شده تا تمامی رقبا تیم کاری ما را به نیکی یاد کنند.

در پیچ رولپلاک نما با طناب لازم است تا از زبده ترین و مجرب ترین نیروها استفاده کرد تا علاوه بر حفظ امنیت ، نتیجه کار را نیز تضمین کرد و از هزینه ها جانی و مالی بعدی جلوگیری کرد.

در پیچ رولپلاک نما با طناب از سیستم راپل استفاده می شود و نحوه کار به گونه ای است که افراد ماهر از یک نقطه مشخص شروع به سوراخ کردن سنگ ها و جای گذاری رولپلاک ها می کنند و پس از ان متناسب با ابعاد سنگ از پیچ در تعداد و اندازه استاندارد بهره می گیرند.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

در بسیاری از مواد کارفرما اسرار دارد تا پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب انجام شود که علاوه بر مزایایی که دارد ، دارای معایبی نیز است که از عدم تسلط کافیه نیروی کار می توان نام برد که در پیچ رولپلاک سنگ نما با داربست این موضوع کاملا بر طرف می شود.

به طور کلی پیچ رولپلاک نمای ساختمان با طناب با سرعت بیشتری انجام می شود و هزینه داربست از قیمت پروژه کاسته می شود اما توجه داشته باشید که برای گرفتن نتیجه کامل از یک عملیات خدماتی بهترین راه حل رعایت تمامی استانداردهای موجود می باشد که در پیچ و روپلاک نمای ساختمان با طناب تعدادی از این استاندارها را باید فاکتور گرفت.

چرا تیم کاری زرین ساب را برای پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان انتخاب کنیم؟

زمانی که تصمیم به انجام پیچ و رولپلاک سنگ نما می کنید، اولین و مهمترین نکته ای که باید به ان توجه کنید انتخاب درست گروه کاری است که قرار است این عملیات را اجرا کند و لازم است به مواردی دقت کنید که به چند مورد اشاره می کنیم:
اولین نکته رزومه و سابقه و تجربه تیم کاری یا افرادی است که در حوزه پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان فعالیت دارند و به جرات می توان گفت موفقیت در اجرای هر پروژه ای وابسته به این موضوع است.
دومین نکته بحث نیروی کار است که باید کاملا با متدهای کار در ارتفاع و پیچ و رولپلاک سنگ اشنا باشند و بتوانند به خوبی در ارتفاع و موقعیت های مختلف کار کنند.
بحث بعدی مسئله قیمت پیچ رولپلاک سنگ نما است که لازم است تا افراد در ابتدا فریب قیمت های پایین و حتی بالا را نخورند و با اعتماد به تیم های کاری معتبر و شناخته شده بهترین قیمت را برای پروژه ی خود در نظر بگیرند.
تیم کاری زرین ساب دارای تیم متخصص و باتجربه بوده و سابقه درخشانی در سطح تهران و کرج دارد و سال ها تلاش کرده است تا نامی ماندگار در این عرصه به جای گذارد و با قیمتی مناسب ، خدماتی را در زمینه سنگسابی و کفسابی سنگ و پیچ رولپلاک و شستشوی نمای ساختمان در سطح تهران و کرج ارائه کند.

نکات تکمیلی پیچ و رولپلاک سنگ نما

پیچ و رولپلاک نما یک تخصص است و افرادی که در این زمینه فعالیت دارند دارای مهارت های ویژه ای هستند که این امکان را به انها می دهد تا در ارتفاع کار کنند و یک نتیجه قابل تایید را رقم بزنند.

تاریخچه پیچ و رولپلاک نما به زمانی باز می گردد که سنگ در نماها کار شد و مانند تمامی شغل های خدماتی این فکر در ذهن بشر ایجاد شد که برای رفع این نیاز راه حل پیدا کند.

پیچ و رولپلاک سنگ نما یکی از کارهای حیاتی است که نباید از ان غافل شد و با هزینه مناسب از اتفاقات ناگوار بسیاری جلوگیری کرد و قبل از ایجاد مشکل، چاره موثری اندیشید.

پیچ و رولپلاک نما زمانی نتیجه مثبت و صد در صدی می دهد که تخصص نیروی فنی در کنار تجهیزات کامل و مرغوب اتفاق افتد و این نکته ای است که تیم زرین ساب را از دیگر شرکت ها متمایز ساخته است.

در پیچ رولپلاک سنگ نما عوامل متعددی باید اجرایی شود تا سالها سنگ را در نما مستحکم نگه دارد.

تیم فنی ما در کنار کارگران عزیز توانسته اند بیش از ۱۰۰ پروژه موفق در زمینه پیچ و رولپلاک نما را به پایان رسانند که با رضایت بالای مشتریان عزیز همراه بوده است و هر یک از این پروژه ها سکوی پرتابی برای کسب موفقیت های بیشتر است.

همانطور که در بخش سوالات متداول نیز بیان کردیم در بحث تعیین قیمت پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان پارامترها و موارد زیادی دخیل هستند که قیمت پیچ و رولپلاک بر اساس محاسبه تک تک این موارد مشخص می شود.

قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در مقابل نتیجه و ثمرات کار به قدری به صرفه است که هیچ گاه از هزینه ای که می کنید پشیمان نخواهید شد و با اینکار امنیت و اسایش خیال را برای خود به ارمغان خواهید اورد.

برای تعیین قیمت پیچ رولپلاک نما افراد متخصص تیم فنی زرین ساب باید در محل حاضر شوند و با بررسی کارشناسی و محاسبات دقیق ، مبلغ پروژه را به شما اعلام نمایند و در صورت توافق طرفین کار اغاز شود.

تنها خواهش تیم زرین ساب از شما عزیزان این است که فریب افراد سود جو و شرکت های غیر مجاز و بدون تخصص را نخورید که قیمت پیچ رولپلاک نمای ساختمان را به قدری پایین اعلام میکنند که اصلا منطقی نیست و یا در مواردی به قدری بالا اعلام می کنند که انصاف نیست.

قیمت پیچ رولپلاک نما کاملا منطقی و کارشناسی تعیین می شود و بدون بررسی میدانی ساختمان نمی توان قیمت دقیق را تعیین کرد ، پس برای حضور تیم زرین ساب در محل و براورد هزینه می توانید با ما تماس بگیرید.

برای تثبیت سنگ در نما چه زمان باید اقدام کرد

یکی از خدمات کاملا اساسی در صنعت ساختمان بدون تردید پیچ و رولپلاک نمای ساختمان است که در مقالات و بخش های مختلف اهمیت این موضوع را بررسی کردیم اما لازم است برای تعیین زمان تثبیت سنگ در نما نکاتی را بیان کنیم تا سردرگمی های ایجاد شده در هنگام تصمیم گیری بر طرف شود.

ایدئولوژی اصلی این نوع خدمات کاهش هزینه های جانی و مالی است که برای هر صنفی اجباری بوده و احدی نمی تواند این مسئله را انکار کند که پیچ رولپلاک سنگ حائز اهمیت نیست و می توان ان را پشت گوش انداخت.

کمی تفکر راجب اهمیت بعضی از کارها می تواند عواقب اسیب رسان را بر طرف کند و داشتن نگرش واضح و بدون غرض نسبت به هزینه کردن مواردی همچون پیچ و رولپلاک نما کار ما را نیز برای قانع کردن مشتری اسان تر می کند.

سوالی که افراد زیادی در هنگام  ارتباط با همکاران ما مطرح می کنند بحث زمان و اولتیماتوم لازم برای اجرای عملیات پیج و رولپلاک سنگ نما است و اصرار دارند که می توانند با کارهای جانبی درخواست برای خدمات را عقب بی اندازند و با مطرح کردن حرف های غیر منطقی سعی در فرار از بحرانی که پیش رو دارند می کنند.

کاش می دانستند که افتادن حتی یک سنگ از نما می تواند خسارتی ایجاد کند که تا سال ها گرفتار ان شوند ، اری یک سنگ می تواند اسایش شما را به هم زده و چندین برابر قیمت پیچ رولپلاک نما را سربار شما کند.

کمی جلوتر برویم و بی الایش تر صحبت کنیم تا اهمیت اجرای این خدمات ضروری را بدانید و هر چه سریع تر نسبت به انجام و اجرای ان اقدام کنید.

داستان ما زمانی اهمیت پیدا می کند که حوادث دلخراش زیادی را در طی این سال ها تجربه کرده ایم و به چشم خود دیده ایم که با صرف کمی وقت و پول به سادگی چاره ای فراتر از تصور را تجربه می کردند اما سهل انگاری و نبود اگاهی کافی همواره بلای جان مردم ما بوده است.

در یکی از پروژه های پیچ و رولپلاک نمای ساختمان که به ما سپرده شد متاسفانه با سقوط سنگ در اثر طوفان یک ماشین گران قیمت دچار اسیب جدی شده بود و سرنشین ان نیز در هنگام فرو ریزی در داخل اتومبیل خود قرار داشت و ترس و وحشت ناشی از این اتفاق سبب ایجاد یک شوک جدی به فرد شده و در نتیجه یک نزاع دسته جمعی را با صاحب ساختمان ایجاد کرده بود.

متاسفانه ما ایرانی ها عادت کرده ایم که نوش دارو را پس از مرگ سهراب رو کنیم و پس از رسیدن اسیب های اساسی به جان و مال خود اقدام به هزینه کردن برای کارهایی کنیم که انجامش از نان شب نیز واجب تر است.

عزیزان پیچ رولپلاک سنگ نما را جدی بگیرید و برای تثبیت سنگ در نمای ساختمان هر چه سریع تر با ما تماس بگیرید.

گذر زمان از سیمان کاری ساختمان و اجرای سنگ بر روی نما و عوامل محیطی و طوفان های شدید و باران های اسیدی و غیر اسیدی در کنار بی انصافی بنا و سنگ کار و کیفیت پایین نمای ساختمان می تواند سبب شل شدن و سقوط سنگ ها شود که با اجرای اصولی پیچ و رولپلاک نما از ان این خطرات در امان خواهید ماند.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

حادثه خبر نمی کند ، شعار یا حقیقت تلخ در صورت عدم اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

چه اتفاقات و حوادث ناگواری که در پی پشت گوش انداختن برای انسان ها اتفاق افتاده است و چه جان ها که بی جهت از دست رفته و چه خسارات مالی که به افراد تحمیل شده است تنها برای اینکه به موارد پیشگیری در زندگی توجه نکرده اند و لزوم زندگی ارام را تنها در احتیاط بدون منطق دیده اند.

پیچ رولپلاک نمای سنگی به هیچ وجه نباید دست کم گرفته شود، باور کنید قصد بازار گرمی نداریم و برای منافع خود صحبت نمی کنیم چون رسالت ما افزایش اگاهی شما عزیزان است که به موقع و درست تصمیم بگیرید و برای رهایی از مواردی که باعث سلب اسایش شما می شود اندیشه کرده و فکر چاره کنید.

حال چرا می گوییم حادثه خبر نمی کند ، مگر چه اتفاقاتی می تواند در ساختمان ها بی افتد و چه اسیب هایی می تواند از جهت نمای ساختمان ایجاد شود و چه عواملی باعث این مسائل است برای پاسخ به این سوالات یک سطر دیگر همراه ما باشید.

ریزش و سقوط سنگ ها از ارتفاع از جمله حوادثی است که در لیست سازمان نظام مهندسی ثبت شده است و از مهندسان ناظر انتظار می رود تا هنگام نظارت نسبت به اجرای نمای سنگی اشراف کامل داشته باشند اما گذر زمان و بلایای طبیعی سبب می شود که اسیب های جدی به نما وارد شده و باعث افتادن قسمت های سنگی ساختمان شود که تنها راه چاره ان پیچ و رولپلاک نمای ساختمان است.

در تهران و کرج به دلیل بارش های اسیدی و وقوع بادهای پاییزی و اسیب اساسی الاینده ها و تابش مستقیم نور خورشید به سطح نما در کنار سهل انگاری و کم کاری استادکار در هنگام سنگ زدن نمای ساختمان سبب می شود تا تثبیت سنگ در نما محقق نشود و هزینه پیچ رولپلاک نما را به خانوار تحمیل کند.

کلمات کلیدی:

پیچ و رولپلاک نما , پیچ رولپلاک نمای ساختمان , پیچ و رولپلاک , پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در تهران , پیچ رولپلاک سنگ , پیچ و رولپلاک سنگ نما , پیچ و رولپلاک نمای سنگی , پیچ رولپلاک نما در کرج , تثبیت کردن سنگ در نما , رولپلاک سنگ نما , پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب