در نماشویی و شستشوی نما هر چقدر مقاله و مطلب تولید شود باز هم جا برای سخن گفتن بسیار است و دلیل این موضوع گستردگی و تخصصی بودن این حرفه پر تقاضا می باشد.
در این بخش از مجموعه مقالات نماشویی ساختمان به مبحثی خواهیم پرداخت که سوال بسیاری از افراد است و لازم دانستیم به صورت تجربی این مسئله را بررسی کنیم با ما همراه باشید.
در ایام مختلف سال پیش امده که ظاهر بیرونی ساختمان به قدری کثیف و ناپسند به نظر می رسد که از نگاه کردن به ان پرهیز می کنید و باعث نارضایتی شما می شود.
برای حل این مشکل روشی وجود دارد که برای مدت ها ظاهر ساختمان شما را در بالاترین کیفیت حفظ می کند که از ان تحت عنوان نماشویی با نانو یاد می کنند.
در این نوع نماشویی که با دستگاه سند بلاست انجام می شود پس از شستشوی نمای ساختمان و در پایان کار از مواد نانو برای حفظ کیفیت سنگ و کاربرد به عنوان یک لایه حفاظتی غیر قابل نفوذ استفاده می شود.

نماشویی و شستشوی نما
فصلی که معمولا برای نماشویی در بین متخصصان این حوزه در نظر گرفته شده است فصل پاییز و نزدیک بهار است زیرا در این زمان الاینده ها و الودگی ها بیشتر بوده و ریز گردها بیشتر به خورد ساختمان ها می رود و باران اسیدی و طوفان های همراه گرد و خاک از هر زمان دیگری بیشتر اتفاق می افتد.
در نماشویی و شستشوی نما مهمترین بخش تخصص و تجربه نماشور است و در مورد دوم مواد و دستگاهی است که به کار می رود.
متاسفانه افراد سودجو در این حرفه و شغل بسیار اند و با استفاده از مواد نامرغوب و دستگاه های فرسوده اغدام به شستشوی نما می کنند که نتیجه کار را در پایین ترین سطح رقم می زنند و باعث می شوند تا اعتماد برای نماشویی دوباره اتفاق نیوافتد.
پیشنهاد تیم نماشویی زرین ساب این است که در فصل های پاییز و زمستان اقدام به شستشوی نما کنید و از شرکت ها و افراد ماهر بخواهید تا اینکار را انجام دهند.