بیمارستان ها از جمله مکان هایی هستند که از سنگ فرش های منحصر به فردی در ان ها استفاده شده است ، زیرا فضای بیمارستان به گونه ای است که باید از نظر طراحی داخلی دارای پارامترهای خاص باشد.

شاید به جرات می توان گفت که تمامی بیمارستان ها و کلینیک ها در طول سال حداقل یک بار نیاز به کفسابی سنگ ساختمان دارند تا سنگی که در کف ان به کار رفته است به بهترین سطح خود از نظر کیفیت و تمیزی برسد و پستی و بلندی و درزهای موجود بین سنگ به کلی از بین برود.

از نظر جنس سنگ مصرفی در کف بیمارستان نمی توان به درستی اظهار نظر کرد زیرا از انواع سنگ در این مکان استفاده میشود و هر یک زیبایی خاص خود را دارند اما در مورد کفسابی بیمارستان نکاتی وجود دارد که لازم دانستیم تا مختصر ان را شرح دهیم.

کفسابی بیمارستان از چند نظر حائز اهمیت است که به سه مورد از ان اشاره می کنیم:

  • کیفیت بالای سنگ و نبود پستی و بلندی از نظر شادابی ذهن بیمار تاثیر به سزایی دارد.
  • رفت و امد مکرر پرسنل بیمارستان و بیماران موجب شده است تا کفسابی سنگ بیمارستان به امری ضروری تبدیل شود و با عملیات ساب زنی سنگ ، تمامی پستی و بلندی ها از بین رود و سطح یک دست شده و درزها پوشانده شود.
  • بیمارستان از جمله مکان هایی است که افراد متعددی را در طول شبانه روز در خود جای می دهد و تجربه نشان داده است که بیمارستان هایی که تمیزی و کیفیت بیشتری دارند بیشتر مورد توجه قرار میگیرند و از سوی دیگر زیبایی محیطی در بیمارستان بسیار اهمیت دارد.

سخن پایانی اینکه کفسابی بیمارستان از جهت های مختلف و دلایل متعدد ، امری حیاطی است و در لزوم انجام کف سابی در بیمارستان جای هیچ شک و تردیدی نیست ،تیم کاری زرین ساب امادگی کامل برای کفسابی بیمارستان ها در هر متراژ و منطقه ای را دارد.