رزین کاری سنگ

در کف سابی و ساب زنی سنگ برای اینکه نتیجه کار به حالت ایده ال برسد مراحل و کار زیادی انجام می شود که رزین کاری سنگ از جمله موارد خیلی مهم است.
یکی از ایراداتی که برای سنگ فرش ایجاد میشود، افتادن فاصله بین سنگ ها و ایجاد درز و شکاف و شل شدن ان است که راه حل موثر برای این مشکل استفاده از رزین است که در بخش کفسابی توضیحاتی را در این زمینه عنوان کردیم حال می خواهیم به ساختار رزین و نحوه استفاده از ان بپردازیم.
قبل از انجام کفسابی سنگ ساختمان ، کفساب باید بررسی کند که ایا سنگ ها نیاز به رزین کاری دارند یا فقط استفاده از بتونه بعد از چند ساب اول کفایت می کند.

رزین بهترین بتونه در کفسابی سنگ
همان طور که در بخش های مختلف نیز بررسی کردیم یکی از کارهایی که در کفسابی ساختمان انجام می شود بتونه کاری برای پر کردن درزها و یک دست کردن سنگ می باشد که اگه لازم باشد و کارفرما نیز نظر مساعد نشان دهد می توان به جای سیمان سفید از رزین استفاده کرد.

کفسابی و رزین کردن سنگ

مراحل رزین کردن سنگ در کفسابی به این صورت است که کفساب ابتدا با دستگاه کف سابی سه ساب را اجرایی می کند و پس از ان با فرچه مخصوص که در دستگاه ساب زنی وصل می شود سطح سنگ را شستشو می دهد و پس از ان رزین را به کار می گیرد و بعد از ان شش ساب دیگر را انجام می دهد تا سطح سنگفرش کاملا جذاب و با کیفیت و شیشه ای شود البته تعداد ساب در کفسابی به عوامل زیادی بستگی دارد که ما حد متوسط ان را شش ساب در نظر میگیریم.
۲۴ ساعت زمان میبرد تا رزین خشک شده و مقاوم گردد و این تضمین را به شما می دهیم که سنگ های قدیمی و شل شده با عملیات رزین کاری سنگ و کفسابی به بالاترین کیفیت می رسد و کاملا قابل ترمیم می باشند.
برای کفسابی و رزین کاری سنگ های باارزش خود مشاوره با ما تماس بگیرید.