کفسابی و سنگسابی در اماکن مختلف برای یک دست کردن سطح سنگ فرش و از بین بردن کثیفی و لایه کدر روی سنگ و تبدیل سنگ از حالت نا مرغوب به بالاترین کیفیت و شیشه ای شدن با ساب های پی در پی انجام می شود.

کفسابی سنگ ساختمان به مجلل شدن و زیبایی محیط کمک زیادی می کند زیرا سنگ بیشترین نقش را در معماری داخلی ایفا می کند.

باید دقت کنید که کفسابی به مکان های پر بازدید محدود نمی شود و در تمامی محیط هایی که سنگ فرش به کار رفته است از جمله اپارتمان ها و پارکینگ و…به کار می رود.

کفسابی و سنگسابی

شاید این سوال برای کسانی که دارای منازل با ساخت قدیم هستند پیش بیاید که ایا سنگ های که در گذشته در سطح زمین به کار رفته اند نیز می توان کفسابی کرد؟

در جواب این سوال باید خدمت تان عرض کنیم که بله ، دقیقا تنها راه حل بازگشت زیبایی و کیفیت سنگ، کفسابی و سنگسابی است.

در کشورهای پیشرفته کفسابی سابقه طولانی دارد و تمامی اماکن که در ان از سنگ استفاده شده است به صورت دوره ای عملیات کفسابی را انجام می دهند و این موضوع نشان دهنده اهمیت این معجزه هنری است.

در کشور ما نیز بیشتر مکان هایی که دارای سنگ فرش هستند از عملیات کفسابی استفاده می کنند و زیبایی محیط را دوچندان کرده و از سنگ های باارزش خود محافظت می کنند.

نکته دیگری که لازم است ذکر کنیم این است که تمامی سنگ ها قابلیت پرداخت شدن را دارند اما پارامترها و لقمه سنگ ها و نحوه ساب زدن ان ها متفاوت است که در مقالات مختلف به این موارد اشاره کردیم.

نکته پایانی اینکه برای کفسابی و سنگسابی حتما با افراد متخصص تماس بگیرید تا علاوه بر انجام کار با ضمانت و به نحو احسن از ایرادات احتمالی جلوگیری کنید و لذت کافی را در پایان کار ببرید.