_

کفسابی و سنگ سابی,کف سابی, سنگ کف ساختمان

ارائه خدمات کفسابی و سنگسابی در تهران و کرج و استان های دیگر توسط تیم کاری زرین ساب انجام میپذیرد، گروه ما متشکل از افراد باتجربه و متخصص که سالیانه متوالی در زمینه کفسابی هر نوع سنگ، موزائیک و گرانیت، دهبید، مرمریت (مرمر) ، تراورتن و... فعالیت داشته و با به کارگیری دستگاه های پیشرفته و نیز استفاده از بهترین لقمه سنگ های بازار و بهترین کفساب ها نقش به سزایی را ایفا کرده است.

کفسابی و سنگسابی

۱۵ سال سابقه درخشان تیم کاری ما و انجام پروژه های فراوان از جمله: اماکن دولتی و تجاری، دانشگاه ها، تالار و هتل ها،منازل و...نشان دهنده اعتماد مردم عزیز و پیمانکاران و مهندسان به گروه موفق ما می باشد.

تیم کفسابی زرین ساب علاوه بر انجام پروژه های متعدد به بهترین شکل و بالاترین کیفیت، و نداشتن هیچ گونه نارضایتی در طول این سال ها همواره کوشیده است، تا با تضمین خدمات و بهترین قیمت در این حیطه پیشرو باشد.

برای مشاوره رایگان و حضور در محل با ما تماس بگیرید.

کفسابی چیست؟

_

کفسابی یا همان سنگسابی در اصطلاح صیقل دادن سنگ است، که با برداشتن یک یا چند لایه (به اندازه یک تا پنج میلی متر) انجام می پذیرد.

درعملیات کفسابی به وسیله ساب های پی در پی سنگ تا مرحله صیقلی شدن و شفافیت بی نظیر و شیشه ای شدن پیش می رود. به طور کلی در هر مرحله به پرداخت شدن سنگ و نیز درخشش بیشتر نزدیک تر می شود.

برخی از نمونه کار های کفسابی و سنگسابی

نماشویی ساختمان

پیچ رولپلاک نما

نماشویی با راپل

_

آمار ما

۱۵کفساب ماهر
۷۳۰+پروژه
۲۵۰مشتری

چرا باید کفسابی کنیم

دلایل فراوانی برای انجام کفسابی سنگ وجود دارد، ولی مهمترین عامل آن زیبا جلوه دادن سنگ فرشی است که با هزینه زیاد اجرایی شده است. زیرا اگر سنگی که بر کف منزل، اداره و کارخانجات، مغازه یا … فرش کرده ایم، را به وسیله عملیات کفسابی ساب نزنیم و صیقل ندهیم، یک چهره ناپسند در سنگ ایجاد می شود. با گذر زمان رسوبات و چرک و کثیفی روی سنگ افزایش یافته و پستی و بلندی نامطلوبی را ایجاد می کند.

یکی از عمده مشکلاتی که برای سنگ پیش می اید؛ این است که بعضی  افراد به اشتباه برای تمیز کردن سنگ یا موزاییک آن را با مواد شیمیایی شست شو می دهند. این کار باعث رسوب کردن مواد شیمیایی داخل سنگ می شود که علاوه بر اسیب به سنگ، رنگ آن را مات و کدر نشان می دهد.

همچنین در اکثر مواقع دیده می شود، بین سنگ فضای خالی وجود دارد، که این مشکل نیز با کفسابی و بندکشی رفع شده و باعث یک دست شدن کف زمین می شود.

خدمات کفسابی باعث میشود تا نظافت سنگ اسان تر شود و به شدت در طراحی داخلی تاثیر گذار است.

با مزایای کفسابی بیشتر اشنا شوید

  • یک دست و یکپارچه شدن سنگ بعد از اتمام کفسابی و سنگ سابی درزگیری یا بندکشی بین سنگ ها ، این عملیات به وسیله چسب بتن و سیمان و در بعضی مکان ها رزین مورد استفاده قرار می گیرد. فضاهای خالی پر می شود و باعث ماندگاری بیشتر سنگ شده و از لق زدن آن جلوگیری می کند.
  • نظافت اصولی سنگ با کفسابی که موجب زیبایی منحصر به فرد و جذاب تر شدن محل می شود. درخشندگی سنگ جلوه زیبایی را به منزل یا محل کار می دهد.
  • یکی از مزایای مهم و اساسی کفسابی سنگ صاف شدن کف زمین است، با لمس دست نیز قابل تشخیص است، با پوشیدگی کامل بندها و تمیز شدن سنگ در اثر ساب دادن همه چیز برای لذت بردن از سنگ فرش مهیا می شود.
  • افزایش کیفیت سنگ به بالاترین کیفیت و  ایجاد شفافیت بسیار بالا بعد از ساب زنی، انسان موجودی است با ذات و روح لطیف که طالب کمال و زیبایی می باشد، این خدمات بهترین ابزار برای پاکیزگی نمای سنگ است، که از نظر روانشناسی تاثیر فراوانی در شادابی ذهن دارد.

عمده مشکلاتی که برای سنگ به وجود می اید و نیاز به کفسابی یا سنگسابی دارد:

  • ریختن رنگ، سیمان یا گچ و از این قبیل موارد در عملیات ساختمانی بر روی سنگ
  • ایجاد پستی و بلندی پس از پایان سنگ فرش
  • شستشو با مواد شیمیایی و ایجاد رسوب بر روی سنگ
  • کثیفی و چرک روی سنگ که در مرور زمان ایجاد می شود
  • وجود بند و فضای خالی که با شستشو با اب در مرور زمان موجب تضعیف مصالح استفاده شده، و سنگ کارایی خود را از دست داده و لق میزند.
  • از بین رفتن کیفیت سنگ های قدیمی با گذر زمان و نیاز به لایه برداری

انواع کفسابی سنگ ساختمان

کفسابی و ساب زنی سنگ را می توانیم در سه دسته قرار دهیم:
دسته اول ایده ال ترین حالت کف سابی سنگ است. زیرا کفساب عملیات ساب زنی را به بهترین شکل انجام می دهد. از تمامی لقمه سنگ های استاندارد در ساب زنی استفاده کرده، و نحوه به کارگیری دستگاه کفسابی را با دقت و حساسیت بیشتری انجام می دهد. از ساب ایتالیایی برای جلای بیشتر استفاده می کند، و در مرحله بتونه کاری رزین را به کار می گیرد. در کل می توان گفت عملیات کف سابی را صد درصد اجرایی می کند.

در این حالت قیمت کفسابی سنگ نیز بالاتر از دو حالت دیگر است. زیرا نتیجه کار به قدری عالی است، که سطح صاف با جلا و کیفیت بالا و شیشه ای را ایجاد می کند.
دسته دوم حالت متوسط یا متداول سنگسابی و کفسابی سنگ است. اکثر پروژه ها به این شکل عمل می شود. تعداد لقمه سنگ ها به میزان پستی و بلندی و کثیفی به کار می رود. کفساب نیز کاملا درست و اصولی کار خود را انجام می دهد، و در بتونه کاری از سیمان و چسب و در صورت نظر کارفرما از رزین استفاده می کند. تنها تفاوت این دسته با حالت اول در تعداد لقمه سنگ و میزان زمانی است که صرف می شود.
قیمت کفسابی سنگ در این حالت نیز متعادل بوده و نتیجه کار نیز قابل قبول است. سطح کاملا صاف و یک دست می شود و درخشش مناسبی در سنگ ایجاد شده، و ماندگاری کیفیت نیز بالا است.
اما دسته سوم کفسابی ساختمان را در اصطلاح کفشویی می نامند. از نظر قیمت در پایین ترین سطح قرار دارد. کفساب از لقمه سنگ های حیاتی استفاده کرده و بعد از ان با فرچه اقدام به شستشوی سنگ می کند.

اما در این حالت کیفیت سنگ موقت ایجاد می شود، و در عمل کفسابی انجام نشده است، سود جویان این عملیات را کفسابی نامیده و با قیمت های پایین کار را می گیرند. کارفرما نیز فریب خورده و تنها یک نتیجه سطح پایین را مشاهده می کند اما واقعیت ماجرا این است.

برای تیم کاری ما تعهد و نتیجه کار و رضایت مشتری مقدم بر منافع خود است. ما سعی می کنیم که مشتری را قانع کنیم، که حداقل از سطح دوم کفسابی برای سنگ های با ارزش خود استفاده کند.
جالب است بدانید که قیمت کفسابی سنگ گرانیت را با متری پنج هزار تومن نیز انجام می دهند، و این کار خیانت به کارفرما است. زیرا این کار بیشتر شبیه شوخی است و بدون تردید نتیجه کار در پایین ترین حالت خواهد بود.

زیرا به جای ۱۸ ساب تنها از ۳ یا ۴ ساب استفاده شده است و کفساب به جای رزین از چسب نامرغوب استفاده کرده است.
دقت کنید که در کارهای لوکس مانند کفسابی هم قیمت های بالا شک برانگیز است؛ و هم قیمت های پایین و همکاران منصف ما نیز این موضوع را می دانند. برای جلوگیری از سو استفاده برخی افراد یک قیمت استاندارد در بین کفساب های ماهر و متعهد مرسوم است.

کف سابی

اشنایی با مراحل کفسابی و سنگ سابی

روندکار و مراحل کفسابی و سنگ سابی مطابق با نوع سنگ متغیر است. عملیات ساب زدن با توجه به جنس و نوع سنگ فرش صورت میپذیرد. در پایین همین مقاله روش های جدید و نوین این خدمات اورده شده است، که حتما به این موارد نیز توجه کنید.

به طور کلی ساب اول با لقمه سنگ ۳۶ یا ۴۶ انجام میشود این دو سنگ فرق چندانی باهم نمی کنند. تنها تفاوت ان در زبری سنگ ۳۶ نسبت به ۴۶ است، کفساب ساب اول را برای از بین بردن ناخنک یا همان پستی و بلندی انجام می دهد.

کفساب یا سنگ ساب باید دقت کند که ساب اول را با بالاترین دقت انجام دهد. زیرا اهمیت زیادی در ادامه کار دارد.

ساب دوم در سنگسابی با لقمه سنگ ۶۰ انجام میشود، که برای از بین بردن بار یا خط زبر ساب اول مورد استفاده قرار میگیرد.

پس از ساب دوم کفساب با تعویض سنگ دستگاه وارد فاز سوم شده، و لقمه سنگ ۱۲۰ را به کار میگیرد.

لازم به ذکر است که عملیات بتونه کاری در کفسابی پس از ساب دوم و یا بعد از ساب سوم انجام می پذیرد. اما معمولا کفساب بعد از ساب دوم اینکار را انجام می دهد. برای بتونه کاری سنگ تفاوتی در ساب دوم و سوم وجود ندارد.

خدمات کفسابی تهران

  • در بتونه کاری دو روش وجود دارد که به اختصار ذکر میکنیم:

در روش اول کفساب با استفاده از سیمان و چسب بتن، بند بین سنگ و فضاهای خالی را پر می کند. ولی امروزه در اغلب مکان ها از روش دوم استفاده می شود.

در روش دوم کفساب با استفاده از مواد رزین و شل کن مخصوص و مواد سفت کننده، عملیات درزگیری سنگ را انجام می دهد.

ساب بعدی که کفساب بعد از ساب ۱۲۰ اجرایی می کند. ساب ۲۲۰ است که رویه خط ساب سوم را بر میدارد. لقمه سنگ بعدی ۳۲۰ است، سپس ساب زدن با سنگ ۴۰۰ انجام میپذیرد.

بعد از ساب های ذکر شده در عملیات سنگ سابی یا کفسابی نوبت به لقمه سنگ ۶۰۰ می رسد.

و در نهایت برای شفافیت و درخشندگی و شیشه ای شدن سنگ از لقمه سنگ سیناکس استفاده می شود.

نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که ساب ایتالیایی برای براقیت و شفافیت سنگ فوق العاده کارساز است، به همین منظور بهترین سنگ های موجود در بازار سنگ هایی تحت عنوان ایتالیایی است.

میزان ساب خوردن و نیز مدت زمانی که طول می کشد تا کفسابی در حد ایده ال انجام شود، بستگی به جنس سنگ دارد. برای مثال کفسابی سنگ موزائیک با گرانیت تفاوت دارد. ساب زدن اصولی تاثیر فراوانی در براقیت و شفافیت هر کدام دارد.

برای مثال موزائیک را معمولا سه بار ساب می زنند. اما گرانیت معمولا بین ۱۰ تا ۱۷ بار ساب میخورد. همین امر نیز بستگی به جنس گرانیت و نحوه فرش شدن ان دارد.

دستگاه های کفسابی و سنگسابی

به طور کلی دستگاه های ساب زنی سنگ به چهاردسته تقسیم میشوند:

  • دستگاه کفسابی سه فاز

این دستگاه معمولا در مناطقی به کار گرفته می شود؛ که علاوه بر دارا بودن برق سه فاز نیاز به قدرت بیشتری برای ساب زدن است. همچنین به کارگیری این دستگاه علاوه بر راحت تر کردن برش ، پرداخت سنگ و کار کفساب، زمان کار و همچنین نتیجه کار ساب زنی را بهینه تر و بهتر می کند.

  • دستگاه کفسابی تک فاز

دستگاه کفسابی یا سنگسابی تک فاز نیز دقیقا کارکرد دستگاه ساب زنی سه فاز دارد. با این تفاوت که از برق معمولی برای راه انداختن ان استفاده می شود. قدرت کمتری نسبت به دستگاه ساب زنی سه فاز دارد. پیش روی کار سنگسابی تا حد زیادی کاهش می یابد.

  • دستگاه ساب پله

این دستگاه مخصوص کفسابی سنگ پله ساختمان می باشد. با دومیله ثابت ولی چرخشی در پشت ان، کار ساب زنی پله ها را اجرایی می کند. لازم به ذکر است که دستگاه کفسابی مخصوص پله همان دستگاه تک فاز است، اما در ابعاد و کارایی کوچیکتر.

  • دستگاه ساب زنی دستی

این نوع دستگاه کف سابی و سنگسابی مخصوص ساب زدن کنار دیواره ها و چهارچوب و همچنین برای ساب دیوارهای سنگی مورد استفاده قرار میگیرد.

تیم کفسابی زرین ساب با دارا بودن بهترین و جدیدترین دستگاه ها در خدمت شما می باشد.

کفسابی و سنگسابی

کفسابی موزاییک

از جمله سنگ هایی که در کف پارکینگ، اتاق ها، اشپزخانه، حیاط منازل و ادارات و … استفاده می شود، سنگ موزاییک می باشد. که علاوه بر ظاهر زیبا ، دارای استحکام و کارایی بالایی است.

در کف اتاق های معمولا برای پارکت کردن از موزاییک استفاده می شود، که از مواد سنگ ریز، سیمان و اب و…تشکیل شده است. در کارخانجاتی در اصفهان، یزد وشهرهای دیگر ساخته می شود.

موزاییک در ابعاد مختلفی ساخته میشود و اندازه معمول ان ۳۰*۳۰ می باشد. در کف ساختمان های به کار می رود، و در انواع برجسته، صاف و شیاردار در بازار موجود می باشد.

نکته ای که راجب موزاییک وجود دارد این است که؛ باید در هنگام سنگ فرش کردن در انتخاب نوع ان دقت کرد. برای مثال در ورودی پارکینگ اغلب از نوع شیاردار استفاده می شود، که مانع لیز خوردن افراد و ماشین شود.

عملکرد ساب روی سنگ موزاییک

کفسابی موزاییک از جمله مواردی است که بسیار مرسوم بوده و از حساسیت کاری بالایی برخوردار است. برای رفع پستی و بلندی ، از بین بردن ظاهر ناپسند و یکسان سازی سنگ از کفسابی استفاده می شود. ظاهر موزاییک را با بالاترین کیفیت باز میگرداند.

برای کفسابی موزاییک از دستگاه های تک فاز و سه فاز متناسب با شرایط محیط و برق موجود استفاده می شود. کفساب عملیات ساب زدن را طبق موارد ذکر شده انجام می دهد.

در بعضی واحد های مسکونی از سنگ موزاییک در بیشتر قسمت های از جمله اتاق، اشپزخانه، حال پذیرایی و.. استفاده شده است. مطابق با نظر مشتری ،هزینه و توان و بودجه شخص عملیات کفسابی موزاییک در ابعاد مشخص انجام می شود.

به علت ساختار موزاییک، ساب زدن سنگ با لقمه سنگ های زبر، ۶۰ و ۱۲۰ انجام می شود. اما در مواردی مطابق با نوع سنگفرش و میزان پستی و بلندی نیاز به انجام کامل عملیات کفسابی دارد.

در پارکت کردن کف زمین نیز پرداخت کامل بر روی سنگ موزاییک تا لقمه سنگ سیناکس انجام می شود. زیرا کفسابی به منظور پارکت کردن از جمله مواردی است، که نیاز به دقت و ظرافت دارد. لازم است تا پستی و بلندی کامل برطرف شده و سطح صاف و تخت شود.

کفسابی

کفسابی سنگ گرانیت

در بحث کفسابی و سنگسابی گرانیت مطالب زیادی را میتوان مطرح کرد. زیرا از خاص ترین سنگ هایی است، که استفاده می شود و به دلیل سختی، استحکام بالا و سفت بودن گرانیت، عملیات کفسابی نیاز به زمان و دقت و همچنین تخصص بالایی دارد.

علت سخت بودن گرانیت مواد تشکیل دهنده ان می باشد. موجب متمایز بودن ساختار ان نسبت به سنگ های مصرفی دیگر است. در انواع مختلف مانند: گرانیت مرمریت ، گرانیت سبز، گرانیت گل پنبه ای ، گرانیت سیاه و .. موجود می باشد.

البته لازم به ذکر است که سنگ گرانیت در رنگ های مختلف در بازار یافت می شود، که متناسب با نظر کارفرما و مشتری مورد استفاده قرار میگیرد. در طراحی داخلی نقش به سزایی را ایفا می کند.

لطافت و زیبایی بالا و استحکام بی نظیر گرانیت باعث شده است؛ که مصرف این سنگ در پله ساختمان ها، پاگردها، مکان های عمومی پر رفت و امد و در اشپزخانه منازل و… استفاده شود.

کفسابی گرانیت در بین کفساب ها به عنوان سخت ترین کار شهرت دارد. اما با انجام درست عملیات کفسابی و سنگسابی کیفیت سنگ گرانیت به بالاترین سطح خود می رسد. با ساب های پی در پی تا صیقل کامل پیش می رود.

خدمات کفسابی ارزان

عملکرد ساب روی سنگ گرانیت

در کفسابی کف زمین با سنگ گرانیت، به علت سفت و سخت بودن سنگ  از، زبر ساب الماس برای شروع استفاده می شود. این ساب برای لایه بردای سنگ به کار می رود که نیازمند زمان زیادی است.

بعد از زبرساب بلافاصله الماس ۶۰ مورد استفاده قرار میگیرد. که موجب تخت شدن سنگ گرانیت می شود، حتما باید بعد از ساب اول زده شود.

کفسابی گرانیت با ۱۳ ساب پی در پی انجام می شود. تا رنگ و ظاهر سنگ به حالت ایده ال برسد، مراحل ساب زنی به شکل زیر می باشد:

کفسابی با الماس زبرساب، الماس۶۰ ، الماس ۱۲۰، سنگ ۶۰ ،سنگ ۱۲۰ ، ۲۲۰ ، ۳۲۰ ، ۴۰۰ ، ۶۰۰ ، ۸۰۰ ، بوبوکس که به صورت خشک زده می شود، بوبوکس به همراه اب زده میشود، سیناکس یا فرانکفورت.

همان طور که ملاحضه کردید گرانیت از جمله سنگ هایی است که برای کفسابی نیازمند زمان و کار زیادی است. اما بعد از پایان کار، کیفیت گرانیت به بالاترین حالت می رسد.

کفسابی و سنگسابی تضمینی

کفسابی بتن

برای اشنایی با کف سابی بتن ابتدا بهتر است به طور مختصر بتن را معرفی کنیم. سپس به اهمیت ساب زنی کف بتنی بپردازیم.

بتن که کاربرد زیادی در امر زیرسازی و ساخت و ساز دارد، از ترکیب ماسه و سیمان به همراه اب تولید می شود. در اطراف ما به وفور قابل مشاهده است، اما به دلیل کارایی و مقاومت بالای ان در کف واحد ها و پارکینگ و سوله ها و… به کار گرفته می شود.

دو کابرد مهم بتن در عمر زیرسازی ، بحث اپوکسی پارکینگ یا سالن و پارکت کف منازل می باشد. پس از بتن ریزی انجام می شود.

کفسابی بتن به قدری حائز اهمیت است که در صورت انجام ندادن ان با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد، برای مثال تصور کنید که میخواهید کف حال پذیرایی را پس از بتن ریزی پارکت کنید. بدون شک اگر کف صاف و یک دست نباشد، خروجی خوبی پس از پایان پارکت نخواهید داشت، و پستی و بلندی زیادی ایجاد خواهد شد.

کفسابی بتن به منظور اپوکسی کردن نیز از مواردی است که اهمیت ساب زنی را مشخص می کند، اپوکسی یک نوع کفپوش رنگی است. به خاطر ساختار منحصر به فردی که دارد. مقاومت بالای ان در کف ساختمان ها استفاده می شود، و قبل از عملیات اپوکسی از کف سابی و سنگ سابی استفاده می گردد. تا نتیجه کار به بهترین حالت ایجاد شود.

با توجه به مواردی که در بالا ذکر کردیم برای استقرار درست کفپوش اپوکسی و پارکت بر روی سطح حتما لازم است که کفسابی و سنگسابی  انجام شود.

کفسابی ساختمان که از بتن در کف ان استفاده شده است باعث بهبود موارد زیر می شود:

  • ایجاد یک کف صاف و بدون بر امدگی
  • ایجاد یک لایه بسیار ریز بر اثر ساب زنی بر روی بتن که برای اپوکسی لازم است
  • ایجاد سطحی بدون پستی و بلندی در بحث عملیات پارکت برای ماندگاری بیشتر چسب زیر ان و خارج نشدن پارکت از جای خود

مراحل کفسابی بتن

برای کف سابی یا سنگسابی بتن ، از الماس زبر و در صورت پستی و بلندی بیش از حد از لقمه سنگ ۳۶ یا ۴۶ استفاده می شود. بعد از ان الماس ۶۰ یا لقمه سنگ ۶۰ به کار می رود، در پایان از الماس ۱۲۰ برای  یک دستی ایده ال بتن استفاده می گردد.

قیمت کفسابی در این مورد بسیار به صرفه بوده و نسبت به نتیجه و مزایایی که وجود دارد بسیار ناچیز می باشد.

نحوه کفسابی سنگ

کفساب خوب چه ویژگی هایی دارد ؟

کفسابی و سنگسابی ساختمان از جمله مشاغلی است، که نیاز به تخصص و تجربه بالایی دارد. ظرافت و دقت ، همراه با وجدان کاری لازمه این حرفه است.

در اصطلاح به فردی که کار کفسابی ساختمان را با استفاده از دستگاه مخصوص و ابزارهای کاربردی دیگر اجرایی می کند، کفساب یا سنگساب می گویند.

علت اینکه تجربه، لازمه کار کفسابی است این موضوع می باشد. کفساب باید شناخت کافی بر ساختار سنگ های استفاده شده، در کف زمین داشته باشد و به درستی از لقمه سنگ ها استفاده کند.

امروزه افراد زیادی در این حرفه مشغول به کار هستند؛ اما عده ای اندکی از این افراد دارای رزومه موفق و تخصص کافی می باشند. زیرا کفسابی ساختمان علاوه بر هنر دارای یک مهندسی خاص است که نتیجه کار را فراهم می کند.

طریقه استفاده از دستگاه و محل شروع کار کفسابی و به کارگیری درست در زوایای مختلف و همچنین نحوه ساب زدن نیز در این امر دارای اهمیت زیای است. تا جایی که کفساب خوب در حین انجام کار نمایان میشود.

نظم و حضور به موقع کفساب یا سنگساب در محل کار از جمله مواردی است که در استخدام لحاظ میشود.

کفسابی ساختمان

معمولا در پروژه های بزرگ با متراژ و حساسیت بالا کفساب هایی به کار گرفته می شوند، که بتوانند علاوه بر انجام کار به نحو احسن ، نیروی کار را نیز مدیریت کرده و با بالا بردن بهره وری از هدر رفت زمان و منابع جلوگیری کند.

انتخاب لقمه سنگ و تشخیص اصل یا نامرغوب بودن سنگ نیز از وظایف کفساب می باشد. هنگام مراجعه به بازار باید دقت کند که برای پروژه چه نوع لقمه سنگی نیاز است و می تواند نتیجه کار را تضمین کند.

کفساب باید در موضوع برق صنعتی نیز اشنایی داشته و بتواند دستگاه کفسابی را در مناطق مختلف راه اندازی کند، برق مورد نیاز دستگاه تک فاز یا سه فاز را فراهم کند.

بتونه کاری از جمله مواردی است که توسط کفساب در عملیات کفسابی و سنگسابی انجام می پذیرد. نیاز به دقت و تجربه بالایی دارد و با توجه به نظر کارفرما و شرایط سنگ باید انتخاب شود، که از چه موادی در بتونه کاری استفاده شود. 

کفسابی و سنگسابی لازمه هر محل و منطقه ای است که از سنگ های مختلف در کف آن استفاده شده است. کفساب خوب تضمین کننده نتیجه این عملیات است، پس دقت کنید که سنگ های با ارزش خود را در اختیار چه کسانی می گذارید.

لازم به ذکر است که تیم کاری زرین ساب با تجربه بالا و دستگاه های پیشرفته و رزومه موفق در خدمت شما عزیزان می باشد، این سابقه موفق ماست که معرف کارماست.

نکته پایانی اینکه اگه میخواهید از هنر کفسابی سنگ لذت ببرید و زیبایی محیط را دو چندان کنید. حتما این کار را به کاردان بسپارید و توجه کنید، که عوامل زیادی در موفقیت کفسابی و سنگسابی دخیل هستند، که همه این ها بستگی به تخصص و تجربه کفساب دارد.

 

عوامل موثر در تعرفه و قیمت کفسابی سنگ

تیم کاری زرین ساب با بهترین قیمت در خدمت شما عزیزان می باشد، در بحث تعرفه کفسابی و سنگسابی ساختمان عوامل زیادی دخیل می باشند، که چند مورد را به طور مختصر بررسی میکنیم:

۱) متراژ پروژه کفسابی

یکی از عواملی که قیمت و هزینه کفسابی را مشخص می کند متراژ پروژه می باشد، که کفساب با استفاده از تجربه خود و نرخ مشخص ان را تعیین می کند و با کارفرما به توافق می رسد.

به طور کلی محیط هایی با متراژ بالا زمان و نیروی کار بیشتری را طلب می کنند. اما به علت گستردگی پروژه می توانند از تخفیف های جمعی بهره مند شوند. اما پروژه های با متراژ کم در زمان معینی به پایان می رسند، و قیمتی مصوب بین پیمانکاران کفسابی دارد که کاملا هم به صرفه است.

۲) جنس سنگفرش

در مقالات قبلی در مورد نوع سنگ و نقش ان در کفسابی مطالبی را عنوان کردیم اما مسئله ای که وجود دارد این است؛ که جنس سنگ مصرفی اهمیت بسیار زیادی در تعرفه و قیمت کفسابی دارد.

 

کفساب با حضور در محل و بررسی سنگ و نوع ان قیمت گذاری را انجام داده و پروژه را اغاز می کند؛ برای مثال سنگ گرانیت برای کفسابی و سنگسابی نیاز به زمان و کار بیشتری نسبت به سنگ موزاییک ( موزائیک ) دارد پس هزینه ی بیشتری را نیز طلب می کند.

۳) منطقه مورد نظر برای کفسابی

در سال های قبل عملیات کف سابی در مناطقی انجام میشد که از نظر ثروت در سطح بالای جامعه قرار داشتند. اما امروزه با افزایش سطح زندگی در تمام مناطق از جمله سطح متوسط جامعه باعث شده است. تا درخواست برای کفسابی روز به روز گسترش یافته و بازار کار وسیعی را ایجاد کند، میل انسان ها به زیبایی این موضوع را بیشتر نشان می دهد.

در تهران و کرج و کلان شهرهای دیگر نرخ و قیمت کفسابی متناسب با منطقه پروژه تعیین می شود. هر چه به سمت بالای شهر نزدیک می شویم این قیمت سیر صعودی تری نسبت به مناطق دیگر دارد اما نه چشمگیر بلکه تنها اندکی به مبلغ پروژه کفسابی افزوده میشود. دلیل ان هم توازن طبقاتی می باشد، همچنین امکانات موجود در محیط پروژه نیز در قیمت گذاری تاثیر گذار است.

۴) میزان پستی و بلندی و کثیفی سنگ

از جمله مواردی که در قیمت پروژه کف سابی سنگ تعیین کننده است میزان پستی و بلندی و کثیفی سنگ است. کفساب بعد از حضور در محل و مشاهده سنگ و همچنین بررسی دقیق میزان ایرادات و لقمه سنگ مورد نیاز برای انجام کار، و در نظر گرفتن موارد دیگری که ذکر کردیم قیمت پروژه کفسابی را تعیین می کند.

کفسابی سنگ مرمر

۵) دستگاه مورد استفاده در کفسابی و سنگسابی

به طور کلی دستگاه های کف سابی برای راه اندازی به برق تک فاز و سه فاز نیاز دارند و مطابق با نوع سنگ و میزان ایرادات و نوع برق موجود در محل این دو دستگاه به کار گرفته می شوند، و در میزان کیفیت و قیمت پروژه موثر هستند.

برای قیمت گذاری دقیق پروژه حتما نیاز به حضور کفساب در محل دارد. پارامترهایی که ذکر کردیم تنها با بررسی حضوری معنا پیدا می کند. اما مطمئن باشید که بهترین و به صرفه ترین قیمت را با تیم کاری زرین ساب تجربه خواهید کرد. پس برای اطلاع دقیق بهتر است با ما تماس بگیرید.

قیمت کفسابی و سنگسابی از متری ۳ هزار تومان تا ۱۸ هزار تومان

یکی از موارد مورد ابهام در بحث کفسابی و ساب زنی ، اختلاف قیمتی است. افراد و شرکت های مختلف مطرح می کنند. این موضوع باعث سردرگمی کارفرمایان عزیز شده است، که لازم است تا این مورد را از نظر کارشناسی تحلیل و بررسی کنیم.

تمامی مواردی که در مورد قیمت کفسابی سنگ مطرح کردیم، در امر تعیین هزینه نهایی پروژه موثر است. تک تک پارامترهای مورد نظر پس از بررسی های میدانی و تخصصی مشخص می شود، اما بعضی از گروه های کاری نامعتبر تنها برای جلب توجه مشتری کارهای غیر اخلاقی می کنند که اصلا قابل توجیه نیست.

برای مثال برای کفسابی کامل قیمت ۳ هزار تومن یا پایین تر را مطرح می کنند، که به هیچ وجه قابل درک نیست. زیرا برای عملیات کفسابی ساختمان لازم است بهترین لقمه سنگ ها به کار رود و با این قیمت به هیچ وجه توجیه اقتصادی ندارد. یک کلاه برداری اشکار است.

به طور کلی برای تعیین قیمت کفسابی سنگ ساختمان لازم است تا پس از تماس با تیم کاری زرین ساب و بررسی کارشناسی بر اساس جنس سنگ و میزان پستی و بلندی و میزان لقمه سنگ مصرفی یک قیمت درست و اصولی تعیین شود.

ایده ال ترین حالت کفسابی که با ۱۳ تا ۱۷ لقمه سنگ اجرایی می شود. قیمتی بالغ بر متری ۱۸ هزار تومن را در بر دارد، برای قیمت ۳ هزار تومن تنها کفشویی انجام می شود نه لایه برداری و کفسابی.

تیم کاری زرین ساب برای همشهری های عزیز تهران و کرج تخفیفات ویژه برای اجرای سطح یک کفسابی در نظر گرفته است.

کف سابی گرانیت

در پروژه هایی که توسط تیم کاری زرین ساب در طی سالیان گذشته با موفقیت به پایان رسیده است؛ نکاتی از دیدگاه کفساب ها وجود دارد که به چند مورد به صورت مختصر اشاره می کنیم:

 از دیدگاه کفساب های باتجربه ای که در کنار تیم ما مشغول فعالیت هستند، جنس سنگ در کف سابی نقش بسیار مهمی دارد. در مواردی که از سنگ های چینی در سنگ فرش استفاده شده است، کار بسیار حساس تر شده و در مواردی که از گرانیت استفاده شده است، کار سخت تر و زمانبر تر می شود.

یکی دیگر از مواردی که در بحث ساب زنی سنگ موثر است بحث وجود برق سه فاز در محل است که موجب می شود. تا کفساب از دسنگاه سه فاز استفاده کرده و قدرت چرخش دستگاه بالاتر رفته و نتیجه بهتری حاصل شود.

نکته دیگری که کفساب ها در ان اتفاق نظر دارند بحث منطقه کف سابی و سنگ سابی است برای مثال در پارکینگ یک شرایط حاکم است. در اشپزخانه شرایط دیگر که نتیجه ایده ال در هر کدام ، تجربه و تخصص را یدک می کشد.

  • یکی از عمده سوالاتی که برای کارفرما ایجاد میشود مسئله ماندگاری کیفیت سنگ بعد از کف سابی است:

اگر عملیات کفسابی و سنگسابی با لقمه سنگ های استاندارد با تعداد معین  اجرایی شود. در پایان ساب زنی کف از لقمه سنگ ایتالیایی برای جلای بیشتر استفاده شود. تخصص و تجربه کفساب کافی باشد،  این تضمین را به شما می دهیم که ماندگاری سنگ افزایش چشمگیری داشته و کیفیت ان تا مدت طولانی حفظ می شود.

دقت کنید که فریب قیمت های پایین را نخورید. با هزینه مناسب بهترین نتیجه را بگیرید و پس از اتمام کفسابی تغییرات بی نظیر را مشاده کنید و لذت ببرید.

ساب زنی سنگ با فرچه زنی تفاوت زیادی می کند.  افراد سودجو از این نا اگاهی افراد استفاده کرده و با قیمت های پایین و به اسم کف سابی و سنگ سابی کار فرچه زنی یا کفشویی را انجام می دهند.

اما باید دقت کنید که کفسابی صرفا برای تمیزی و از بین بردن چرک و کیثفی انجام نمی شود، و مزایای دیگری دارد از جمله از بین بردن پستی و بلندی و لایه برداری برای بازگشت کیفیت سنگ به بهترین حالت ممکن که نیازمند زدن ساب های پشت سرهم با لقمه سنگ های مخصوص می باشد.

کف سابی و سنگ سابی

خدمات گروه کفسابی زرین ساب

  • کفسابی و سنگسابی انواع سنگ از جمله : گرانیت ، موزاییک ، دهبید ، مرمر ، تراورتن ، گوهری و…
  • کفسابی منازل و پارکینگ ، بیمارستان ها و مراکز درمانی
  • کفسابی اماکن دولتی و خصوصی ، دانشگاه ها ، مراکز تجاری و…
  • کفسابی ادارات و سازمان ها
  • ساب زدن انواع پله ، دیوار و کف و…
  • کفسابی رستوران ، تالار و باغ رستوران ، هتل ، مراکز مختلف پذیرایی و گردشگری
  • کفسابی در تمام مناطق ۲۲ گانه تهران (منطقه۱، منطقه۲، منطقه۳، منطقه۴، منطقه ۵ و…) از جمله: میرداماد، جردن ، تجریش ، سعادت اباد، نیاوران ، قیطریه و زعفرانیه ، آفریقا ، تهرانپارس ، پاسداران ، ونک و…
  • کفسابی در تمام نقاط کرج
  • کفسابی ساختمان در شهرستان های حومه تهران و کرج از جمله شهریار، پرند ، پردیس و…
  • کفسابی در استان های بزرگ از جمله اصفهان ، اهواز، مشهد، تبریز، و…
  • پر کردن درز سنگ کف با استفاده از رزین و چسب بتن
  • شیشه ای کردن سنگ به گونه ای که تصویر اجسام مانند لامپ در سنگ مشخص باشد.
  • براق نمودن سنگ با استفاده از دستگاه های پیشرفته و لقمه سنگهای ایتالیایی
  • انجام عملیات پولیش و نانو بر روی  سنگ برای براقیت و شفافیت فوق العاده
  • مناسب ترین قیمت کفسابی و سنگسابی نسبت به سایرین
  • کفسابی بتن برای اپوکسی و پارکت

 

 

اموزش کفسابی ساختمان

 

 

 

 

توصیه های تیم کاری ما بعد از کفسابی و سنگسابی

کفسابی و سنگسابی به عنوان یک کار لوکس محسوب می شود. با هزینه قابل توجهی اجرایی خواهد شد، نتیجه بسیار موثری در زیبایی محیط دارد. اما دقت کنید  مواردی را باید بعد از اتمام کف سابی انجام دهید، تا مانع از بین رفتن سنگ و کیفیت ان در گذر زمان شوید.

بعد از پایان کار کفسابی ، به قدری شفافیت و کیفیت سنگ بالا می رود، که چشم و ذهن هر بیننده ای را به خود جلب می کند. پس برای حفظ این حالت ایده ال موارد زیر را رعایت کنید:

به هیچ عنوان سنگ های خود را با مواد شوینده شیمیایی و اسیدی و همچنین جوهر نمک و وایتکس نباید بشورید، زیرا اسیب جدی به سنگ می زند. علاوه بر کاهش کیفیت باعث تغییر رنگ ان شده و زشتی و کثیفی را به همراه دارد.

توصیه تیم کاری ما این است که پس از کفسابی با اب و مقداری ریکای معمولی اقدام به شست شوی سنگ کنید. این کار را ماهی دو بار هم انجام دهید کافی است؛ زیرا با ساب زنی سنگ و لایه برداری ان کیفیت به بالاترین سطح خود می رسد. با رعایت نکات اصولی تا مدت طولانی حالت خود را حفظ می کند.

کاهش کیفیت سنگ در گذر زمان امری طبیعی است و این موضوع به دلیل ساختار سنگ است اما جالب است بدانید که لایه برداری به اندازه ۳ میلی متر می تواند کیفیت از دست رفته سنگ را باز گرداند.
لازم است دوباره متذکر شویم که اگر سطح سنگ به صورت جزئی دچار ایراد و کثیفی شود. کفساب با استفاده از فرچه شروع به شستشوی سنگ می کند. اما اگر پستی و بلندی و کدری روی سنگ زیاد باشد. باید کفسابی و سنگسابی کامل روی سنگفرش اجرایی شود.
اشتباهات زیادی به دلیل عدم اگاهی کافی توسط افراد مختلف صورت می گیرد، مواد شیمیایی مانند جوهر نمک را راه حل مناسب برای از بین لکه ها و کثیفی ها می دانند، در حالی که این مواد باعث رسوب در سنگ می شوند.

سنگسابی و کفسابی سنگ

برای انتخاب گروه کفسابی ساختمان چه عواملی را باید در نظر گرفت:

در دنیای امروز اعتماد و تعهد در کنار تخصص و ضمانت لازمه موفقیت در هر حرفه و خدماتی است. این موضوع برای تمامی صاحبان مشاغل روشن و واضح است. اهمیت ان به قدری بالاست که موفقیت و عدم موفقیت هر شغلی به این موارد بستگی دارد.

تیم کفسابی زرین ساب از افرادی تشکیل شده است؛ که شعار اصلی خود را بدون شک در تعهد کاری و خدمات برتر در کنار ضمانت بی قید و شرط قرار داده است. در طی پروژه های متعدد کوشیده است، تا سطح رضایت را بالاتر ببرد و تخصص نیروهای کار خود را افزایش دهد. اما یکی از نقاط تمایز ما با گروه های کفسابی دیگر ، قیمت مناسب است که حتی از قیمت بازار نیز پایین تر است و علت این امر رضایت کارفرما می باشد.

دستگاه های کفسابی و لقمه سنگ هایی که در طی ساب زنی سنگ مورد استفاده قرار می گیرد، جز بهترین دستگاه ها در کشور می باشد. تلاش گروه کفسابی ما این است که نتیجه ۱۰۰ درصدی کار پس از پایان ساب زنی سنگ حاصل شود.

خدمات کفسابی سنگ

حال سوال اینجاست که چرا تیم کفسابی زرین ساب؟

سابقه و رزومه موفق تیم کاری ما در کنار تعهد اخلاقی و تخصص افراد باعث شده است، تا بدون هیچ شعاری خود را یکی از موفق ترین تیم های کاری حال حاضر کشور در زمینه کفسابی سنگ و نماشویی و پیچ رولپلاک سنگ بدانیم و برای حفظ این جایگاه همواره کوشیده ایم، و نتیجه ی ایده ال و رضایت مشتری پس از پایان کار برای تیم کاری ما از هر چیزی مهم تر است.

با گرایش زندگی های امروزی به سمت تکنولوژی و توجه به زیبایی محیطی لزوم استفاده از کارهای لوکس ضروری مانند کفسابی سنگ ساختمان و نماشویی از هر زمان دیگری احساس می شود، اما نکته مهم این است که ساب زنی سنگ و شستن نما را به چه افرادی بسپاریم تا هم بهترین نتیجه را بگیریم و هم از نظر مالی کاملا مناسب باشد.

تاریخچه کفسابی و سنگسابی

هر شغل و خدماتی در دوره های مختلف با توجه به نیاز جامعه و افراد، برای رفع نیاز ان ها بوجود می آید. افراد در اثر تجربه زمانی که کمبود خدماتی را احساس میکنند، شروع به ایده یابی و تفکر برای یافتن راه حل می نمایند. خدمات کفسابی هم از این قاعده مستثنی نیست. از زمان های بسیار قدیم انسان به اهمیت سنگ و تاثیر و نفوذ ان در معماری ساختمان ها و معابرعمومی پی برده بود.

نیاز به خدمات کفسابی از زمانی مهم تلقی شد و شکل جدی و تخصصی به خود گرفت، که تمایل به استفاده از انواع کف پوش ها و سنگ فرش ها در نمای ساختمان های مسکونی و تجاری افزایش یافت.

خدمات کفسابی ساختمان تهران

کف پوش هایی که زیبایی و درخشندگی ان ها زبان زد بود و نقش اساسی در جلوه ی ساختمان ها داشتند؛ اما پس از گذشت مدتی دیگر ان رنگ و لعاب و درخشندگی سابق را نداشتند. با مرور زمان و با وجود الودگی ها و دود تیره و کثیف شده و سطح کدری را به نمایش می گذاشتند، که سبب نارضایتی عده زیادی می شد.

از طرفی با وجود هزینه های سرسام اور تعویض و نصب کفپوش ها و سنگفرش ها و نیاز به صیقل دادن انها در زمان های کوتاه، تمایل افراد به کفسابی کف پوش ها و سنگ فرش ها برای جلا دادن به سنگ ها افزایش یافت.

در این زمان با توجه به نیاز روزافزون جامعه خدمات کفسابی به شغل مستقلی تبدیل شد. دستگاه های تخصصی و حرفه ای ساخته شد و متخصصان کار خود را شروع کردند.

کفساب ها ابتدا کف پوش ها را پس از نصب صاف می کنند، سپس با مرور زمان در صورت اسیب دیدگی و کثیفی به وسیله دستگاه های مخصوص کفسابی با ساب زدن های پی در پی و لایه برداری اصولی سبب بازگشت کیفیت سنگفرش ها  و صاف و براق شدن انها می شوند، زیبایی ساختمان ها را دو چندان می کنند.

خدمات کفسابی امروزه جایگاه ویژه ای یافته و این حرفه تنها شامل ساختمان ها نمی باشد. بلکه شامل بخش های زیادی است. بسیار توسعه یافته و گسترده شده, همچنین عده ای زیادی در این زمینه مشغول به کار هستند، و خدمات دوره ای کفسابی و سنگسابی ارائه می دهند.

مراحل کفسابی ساختمان

معرفی خدمات سنگسابی و کفسابی در کرج

تیم کاری زرین ساب مفتخر است تا با ارائه خدمات سنگسابی و کفسابی در کرج با استفاده از بهترین نیروی کار و مناسب ترین قیمت با سال ها تجربه پیش رود.
کفسابی در کرج یکی از افتخارات تیم کاری زرین ساب است. زیرا پروژه هایی که در منازل ، ادارات و تالار و رستوران ها ، اماکن تجاری به پایان رسانده است. با صد در صد رضایت مشتری همراه بوده است، دلیل این موضوع تعهد کاری در کنار تخصص بوده است.
برای کفسابی در کرج ما بهترین دستگاه های این حوزه را در نظر می گیریم. پیشنهاد اصلی ما برای کف سابی در کرج استفاده از بالاترین سطح است. در ان لایه برداری به خوبی انجام می شود و سنگ کاملا شیشه شده و صیقل داده می شود.
تعداد پروژه کفسابی و سنگسابی اجرا شده در کرج حدود ۹۰ پروژه است. از این موارد در اعلام رزومه کاری خود استفاده می کنیم؛ زیرا کفسابی در کرج همواره با اتفاقات و نتایج خوب همراه بوده است.
این نکته را در نظر بگیرید که کفسابی در کرج نیز توسط تیم کاری ما با قدرت انجام می پذیرد.
همان طور که در بخش های مختلف عرض کردیم کفسابی و سنگسابی زمانی اجرایی می شود؛ که سنگ های با ارزش شما دچار مشکل شده و یا پستی و بلندی بر روی ان ایجاد شود و یا مواد شیمیایی کیفیت سنگ را پایین بیارود، در این زمان کفساب ماهر با استفاده از دستگاه کفسابی و لقمه سنگ های مخصوص عملیات کفسابی را اجرایی می کند.
برای انجام کفسابی در کرج می توانید با ما تماس بگیرید، این اطمینان را به شما می دهیم که با بهترین قیمت ، با کیفیت ترین کفسابی را بر روی سنگ های شما اجرا کنیم.

سنگسابی تخصصی

چرا تقاضا برای کفسابی ساختمان رو به افزایش است

کفسابی به عنوان یک شغل خدماتی شناخته می شود، هر خدمتی بر پایه یک نیاز است و لازمه موفقیت در هر شغلی داشتن تخصص و تجربه است، که در کنار اخلاق مالی و کاری روند رو به رشد را حاصل می شود.

کفسابی ساختمان نیز از این موضوع مستثنی نیست. برای ماندگاری در بازار رقابت باید بهترین بود و بهترین ماند که این مسئله در شغل های خدماتی لوکس بیشتر احساس می شود.

روند تبلیغات در حوزه کفسابی سنگ در حال تغییر است. از بازاریابی سنتی به سمت بازاریابی مبتنی بر محتوا و اطلاعات حرکت می کند، کمتر کسی است که بدون داشتن دانش کافی ، اقدام به صرف هزینه برای رفع نیازی می کند.

در سال های اخیر تقاضا برای خدمات کفسابی ساختمان افزایش داشته است، دلیل این موضوع توجه مردم به زندگی مدرن و طراحی داخلی است؛ که سبب گشته تا به یکی از مهمترین فاکتورهای زیبایی ساختمان ها توجه ویژه داشته باشند.

بر کسی پوشیده نیست که سنگفرشی که با هزینه زیاد اجرایی شده ، چقدر با ارزش بوده و تاثیر فوق العاده ای در زیبایی محیطی دارد. می توان با اعتماد به گروه های فعال و معتبر ، کفسابی ساختمان را محقق ساخت.

خدمات کفسابی سنگ دارای تاریخچه دیرینه است ، اما در دنیای امروز جایگاه والاتری را کسب کرده و کمتر فردی را میتوان یافت که از اهمیت این هنر بی بدیل غافل شود. تنها مبحث موجود در این حوزه اجرای کفسابی در سطوح یک ، دو و سه است که در بخش های مختلف سایت توضیح دادیم.

در کف سابی ساختمان لازم است تا بر اساس بررسی های کارشناسی و دقیق پیش رفت و از تعیین قیمت تا تحویل پروژه را به تیم های معتبر سپرد.

خدمات کفسابی کرج

سنگسابی زیر مجموعه کفسابی است

یکی از مباحث مورد ابهام در کفسابی ساختمان بحث اصطلاح سنگسابی برای این حوزه کاری است. به گونه ای که سوال اکثر افرادی که برای اولین بار با این خدمات بی نظیر اشنا می شوند؛ این است که چرا به کفسابی ، سنگسابی نیز گفته می شود و تفاوت این دو در چیست.

جالب است بدانید که سنگسابی زیر مجموعه کفسابی است. زمانی که کف ساختمان با سنگ هایی مانند گرانیت ، تراورتن ، مرمریت کار شده باشد، به لایه برداری و صیقل دادن و پرداخت سنگ در اصطلاح عامیانه سنگسابی می گویند. می توان در نتیجه این مباحث اینگونه مطرح کرد که کف سابی در تمامی موارد از جمله بتن ، موزاییک ، سرامیک و انواع سنگ کاربرد دارد.

کفسابی در شرق تهران

کفسابی درجه یک لابی ساختمان

لابی هر ساختمانی نشانه معماری و فرهنگ ساکنان ان است. زیرا جایی می باشد که مهمانپذیری و انتظار در ان صورت می گیرد. از اهمیت بالایی در دیزاین داخلی دارد و در هنگام ساخت نیز از سنگ های درجه یک در ان استفاده می شود. اما به دلیل رفت و امد و سهل انگاری و گذر زمان و نبود نظارت بر روی سنگ ها دچار کدری شده و کفسابی ساختمان را طلب می کند.

کفسابی لابی ساختمان از جمله فعالیت های کاملا مهندسی و کارشناسی شده گروه زرین ساب است. زیرا برای ساب زنی این بخش از منزل حتما از لقمه سنگ های درجه یک استفاده می شود. به دلیل جلب رضایت کارفرما نیاز است هر ۱۳ مرحله مقدماتی کفسابی و ۴ مرحله تکمیلی رو ان پیاده سازی شود.

کفسابی بخش لابی ساختمان از نظر هزینه ای کمی بیشتر از نقاط دیگر است. زیرا کفساب از متدهای سطح اول کفسابی و سنگسابی در تهران بهره می برد، که زمان و دقت بیشتری را طلب می کند.

کفسابی در لابی ساختمان از نظر تئوری کاملا منطبق بر جنس سنگ بوده و از نظر عملی بر پایه تجربه و میزان کدری انجام می شود. در زبان ساده تر برای رسیدن به نتیجه حداکثری حتما لازم است که لقمه سنگ ها به ترتیب روی ان ساب بخورند.

اهمیت کفسابی لابی ساختمان از این جهت مورد توجه است؛ که دقیقا در محلی است که نگاه ها به سنگ خیره می شود و مهمترین بخش از نظر حضور عوامل انسانی  و مهمانان می باشد. لازم است کفسابی ساختمان به خوبی روی ان اجرایی شود.

نقش کفسابی چندلایه در صنعت ساختمان

اگر بخواهیم به گذشته کفسابی نگاهی بیاندازیم متوجه خواهیم شد که نسل بشر از زمان های بسیار دور برای جلای سنگ های پیرامون خود از ساب زدن استفاده کرده است. ولی در دهه های گذشته با افزایش اهمیت محیط برای انسان این موضوع بیشتر مورد توجه بوده است.

کفسابی ساختمان با 14 لقمه سنگ

کفسابی چندلایه در واقع اجرای ساب زنی و سنگسابی در چند مرحله و ایجاد وقفه در بین انجام هر مرحله است، به گونه ای که برای مثال در سنگ گرانیت ابتدا ۱۷ لقمه بر روی سنگها اجرایی می شود. پس از حدود سه تا پنج روز دوباره این کار انجام می گیرد، که در اصطلاح خواص به کفسابی ساختمان در چند لایه شهرت دارد.

به طور کلی کف سابی ساختمان در تهران برای اجرای چندلایه نیاز به بودجه کافی دارد و معمولا برای سفارتخانه ها و هتل های فوق لوکس و بیمارستان های خصوصی و دیگر مکان های قابل توجه ، عملیاتی می شود. هزینه کفسابی نیز بنا بر یک سری موارد مشخص تعیین می شود.

اشتباهات رایج در کفسابی سنگ را بشناسید

یکی از جنجالی ترین بخش هایی که لازم دانستیم در مورد ان مطلبی را ارائه کنیم بحث اشتباهات رایجی است که در کفسابی سنگ ممکن است گریبان گیر مجری و کارفرما شود و نتیجه کار را تحت شعاع قرار دهد.

اولین و مهمترین نکته در این موضوع کاهش تعداد لقمه سنگ ها و یا استفاده نادرست و عدم رعایت ترتیب انها می باشد که در هر یک مشکلاتی را ایجاد می می کند، که پایین بودن کیفیت سنگ و باقی ماندن پستی و بلندی و عدم لایه برداری استاندارد را به همراه دارد.

برای مثال اگه در مراحل اجرایی حتی یک لقمه سنگ حذف شود در پایان خواهید دید که چه بلایی سر کف ساختمان خواهد امد و حتی دوباره کاری نیز فایده ای نخواهد داشت، مخصوصا در ساب های اولیه که نقش به سزایی در نتیجه کار دارد.

نمونه کار کفسابی سنگ

بخوانید و خوب دقت کنید؛ خدمات کفسابی بر خلاف ظاهر ساده ای که دارد دارای پیچیدگی های منحصر به فردی است که یکی از این نکات جا به جایی صحیح دستگاه در حین پیشبرد پروژه می باشد، به گونه ای که در حالت تایید شده در ابتدا باید از راست به چپ حرکت انجام شود و پس از ان از بالا به پایین ساب زنی عملیاتی گردد.

بتونه کاری در حین کفسابی یا سنگسابی به شدت کار فنی و دارای المان های حساس و کارسازی است که به چند مورد ان اشاره می کنیم:

  • بتونه کاری با رزین در محیط داخلی منازل و ادارات با دمای مناسب و برای سنگ دهبید پیشنهاد می شود
  • برای سنگ های تراورتن از سیمان برای این منظور استفاده می گردد و کارایی بالایی دارد
  • در کف پارکینگ از جنس موزاییک بهترین انتخاب استفاده از اپوکسی می باشد

روش های نوین کفسابی که این خدمات را متحول کرده است

تحول در هر کسب و کاری در گذر زمان ان هم در دنیای امروز یک اتفاق کاملا طبیعی می باشد، تمامی عوامل دخیل در این پیشرفت تلاش خود را برای بهتر شدن نتیجه و راحت تر شدن اجرا به کار برده اند. در کفسابی نیز این مسئله به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

یکی از مهمترین تحولات در چند سال گذشته اضافه شدن لقمه سنگ های جدید با ساختاری متفاوت و کاربرد راحت در کنار کارایی بالا می باشد، که علاوه بر حفظ لایه های حساس سنگ، موجب جلاء و درخشندگی بهتر نسبت به روش های قبل شده است. برای اشنایی با این تغییرات با مطالعه موارد زیر همراه باشید.

استفاده از لقمه سنگ شاین در کفسابی

شاین یک نوع لقمه با ساختار ابری شکل است که از فوم و نخ ساخته شده و در سنگ های کف مانند دهبید، تراورتن، گوهری و موزاییک استفاده می شود و از ساب چهارم یا پنجم به بالا به ترتیب زیر، در دستور کار قرار می گیرد، با توجه به نکات ذکر شده برای کفسابی در روش جدید به صورت زیر عمل می شود: تاثیر لقمه سنگ شاین در کفسابی ساختمان

در ابتدا از لقمه سنگ شماره ۳۶ که کاملا زبر است برای ساب زنی استفاده می شود و پس از ان لقمه شصت وارد دستگاه شده و کف سابی پیش می رود.

پس از ان پد ساب زنی ۱۰۰ و ۲۰۰ وارد میدان اجرایی شده و زبری به وجود امده را از بین می برد.

در این مرحله لقمه سنگ امیرخانی که در کفسابی به هیچ وجه حذف شدنی نیست و جای گزینی نیز ندارد وارد فاز عملیاتی شده و سطح را اماده جلاء صد در صدی در ادامه کار می کند.

به راستی که با ورود شاین به پروتکل های استاندارد اجرایی در کفسابی و سنگسابی کف ساختمان دیگر نگرانی از بابت نتیجه کار بر طرف شده، و تحولی شگرف در این خدمات است. که به ترتیب از شماره هزار شروع شده و پس از ان شاین ۲۰۰۰، ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰ و در ادامه ساب زنی با شاین ده هزار و پانزده هزار و در دو مرحله بعدی از بیست و سی هزار استفاده شده و در مرحله پایانی لقمه سنگ ایتالیایی تیر خلاص را برای بالاترین حد درخشندگی و از بین بردن کاملا پستی و بلندی به پیکره سنگ وارد می کند.

۷۷ دیدگاه

  • با سلام و خسته نباشید
    تیم زرین ساب واقعا یه تیم منسجم و با تجربه است که به لطف خدا توفیق همکاری در زمینه کفسابی سنگ رو با این تیم داشتم و واقعا از نتیجه کار رضایت کافی داشتم و با توجه به قیمت مناسب کفسابی در کنار خدمات بی نظیری که دارن موجب شد تا این تیم رو با اشنایان و همکاران معرفی کنم.
    موفق باشید

  • سلام و عرض خسته نباشید
    همکاری با تیم کفسابی شما باعث افتخار شرکت ما بوده و این نتیجه ی زحمات بی وقفه تیم کاری شما است.
    پس از پایان عمل کفسابی سنگ به قدری کیفیت و شفافیت سنگ کف بالا رفته که تاثیر فراوانی بر روحیه کارکنان ما گذشته است و دیگر اثری از لکه و کثیفی روی سنگ مشاهده نمی شود.
    از خدمات شما متشکریم.

    • باسلام
      باعث خرسندی تیم ماست که تونستیم رضایت بالای شما رو کسب کنیم و امیدوارم که با پشتوانه پروژه های موفق کفسابی که انجام دادیم با قدرت به مسیر خود ادامه بدیم.

  • باسلام و عرض ادب
    میخواستم سوال کنم که برای کفسابی سنگ گرانیت چه تعداد لقمه سنگ برای اجرای سطح بالا نیازه و برای متراژ حدود صد متر چقدر زمان لازمه؟
    باتشکر

    • باسلام
      برای کف سابی گرانیت در بالاترین سطح از ۱۳ تا ۱۸ لقمه سنگ متناسب با میزان پستی و بلندی استفاده میشه و برای صد متر حدود ۳ روز کاری نیازه تا بهترین نتیجه اتفاق بیوفته و به دلیل استفاده از استاندارترین لقمه سنگ ها برای انجام کار ساب زنی و پرداخت این نوید رو به شما می دهیم که در پایان کار سطحی شفاف ودرخشان و با کیفیت داشته باشید.

  • سلام خسته نباشید
    منم به نوبه خودم از تیم کاری شما کمال تشکر رو دارم، با کفسابی ساختمان ما شفافیت و تمیزی سنگ ها دوچندان شده و خیلی راضی هستیم.

  • سلام و خسته نباشید
    بنده هم از کارکنان و مدیریت اجرایی زرین ساب متشکرم و آرزوی موفقیت روز افزون دارم. تیم کاری شما در زمان تعیین شده و با هزینه مناسب کار کفسابی شرکت ما را بدون هیچ کم کاری و نقصی انجام داد.
    برقرار باشید

    • باسلام
      بابت اعتماد شما به تیم کفسابی ساختمان زرین ساب کمال تشکر را دارم
      پروژه شما برای تیم ما یک افتخار بود و برای اینده بهتر و افزایش تجربه کمک زیادی به افراد فنی ما کرد.

  • سلام وققتون بخیر
    کفسابی پارکینگ به متراژ ۲۴۰ از جنس گرانیت به چه صورت هست؟
    و اینکه محاسبه ی هزینه ها به چه صورت می باشد؟نیاز به بازدید کارشناس دارد؟
    برای ما سوال بزرگیه که دلیل اختلاف قیمت کفسابی سنگ گرانیت پارکینگ بین برخی شرکت ها به چه علت بوده برای مثال از یک شرکت قیمتی دارم که انقدر پایین تر از بقیه گفتند که تعجب بنده رو برانگیختن.

    • برای تعیین قیمت کفسابی سنگ در هر متراژی حتما نیازه تا اطلاعات مقدماتی در اختیار کارشناس ما قرار بگیره و بعد از مشاوره در محل حضور پیدا کنن و یا تصویری از پروژه برای ما ارسال شه تا تعداد لقمه سنگ و مراحل ساب زنی به درستی و اصولی تعیین شه و بعد از اون کار عملیاتی شه ، دلیل اختلاف قیمت کف سابی اینه که متاسفانه تعداد شرکت های نامعتبر زیاده و چون بدون هیچ گونه بررسی اعلام میشه به هیچ وجه منطقی نیست و تاکید ما اعتماد به گروه های کاری معتبر و باتجربه است.

  • سلام عرض میکنم خدمت تیم فعال و متخصص زرین ساب و کمال تشکر رو دارم بابت سایت خیلی خوبتون و جا داره یه تشکر ویژه ام کنم بابت اطلاعات مفیدی که در اختیارمون میذارید و به جرات میتونم بگم که تو زمینه کفسابی ساختمان کامل ترین سایت حال حاضر هستید.
    تشکر فراوان

  • سلام

    بنده از مشتریان تیم کاری شما هستم و مقالات تیم کاری زرین ساب در زمینه کفسابی عامل اگاهی ما از این شغل حساس بود.
    لابی شرکت ما به دلیل شستشو با جوهر نمک توسط پرسنل خدماتی لکه شده بود و امیدی به بازگشت به حالت سابق نداشتیم.البته این ناامیدی کمی هم به دلیل همکاری با شرکت های بی تجربه و غیر مجاز هم بود.
    تیم کاری شما با تلاش شبانه روزی و انجام عمل کفسابی سنگ با استفاده از تمامی لقمه سنگ هایی که در مقالاتتون به انها اشاره کردید نتیجه ای مطلوب رقم زدند.
    وظیفه ی خودم دانستم تا از تیم خدماتی شما تشکر نمایم.

  • سلام واقعا سایت زیبا و پر محتوایی دارید و مطالب تو زمینه کفسابی کامل و جامع بود و نکته جالب اینه که با سطح های مختلف ساب زنی سنگ و پارامترهای هزینه کفسابی سنگ اشنا شدم که جالب بود.

  • ممنون واقعا از محتوای بی نظیرتون و تشکر بابت پاسخگویی به سوالات.
    سوالی که ذهن بنده رو درگیر کرده اینه که چطور میشه نتیجه گرفت که کار کفسابی ساختمان به خوبی اجرا شده و چه ویژگی هایی در سطح سنگ ظاهر میشه در بحث عملیات کامل و اصولی کف سابی.

  • سلام و خسته نباشید خدمت تیم کاری زرین ساب
    ممنون از مطالب سایتتون من اکثر مقاله های سایت شمارو خوندم و اطلاعات جامع و کاملی راجب کفسابی ساختمان بدست آوردم که دنبالش با بودم

  • سلام خدمت زحمت کشان کفسابی ساختمان زرین ساب
    بنده از خدمات شما استفاده کردم و واقعا راضی بودم و جای تشکر داره به خاطر کیفیت و تعهد کاری تون.

  • کفسابی ساختمان از جالب ترین کارهایی هست که بنده در مطبم بهره بردم و یک سطح بی نظیر و ایجاد کرد که از دید روانی به شدت تاثیر گذاره و باعث جلب رضایت مراجعه کننده ها شده….زرین ساب یه تیم حرفه ای تو حوزه کفسابی سنگ تو تهران به حساب میاد

  • مطلب خیلی عالی بود….سنگ های ما یه بخش گرانیت و یه بخش دهبید هستش.سوالم این بود که برای کفسابی این نوع کف های ترکیبی چه دستور العمل اجرایی اعمال میشه

    • ممنونم از لطف شما، برای کفسابی هر سنگ المان های مخصوص با لقمه سنگ ها و مراحل اختصاصی، اجرایی می شود که با وجود سختی کار این نوع پروژه ها، یک نتیجه بی نظیر حاصل می شود.

  • لطفا به این سوال من فوری جواب بدید، موقع شستن کف اشپزخونه از اسید استفاده کردم و رنگ یک قسمت از سنگ ها تیره شد، ایا با کفسابی میشه این مشکل رو برطرف کرد.

  • یکی از بهترین شرکت هایی که افتخار همکاری باهاشون رو داشتم و تو کارشون حرفه ای هستند بدون شک زرین ساب بود که لازم دونستم در پایان این مطلب بی نظیر در حوزه کفسابی ساختمان، ازشون کمال تشکر رو داشته باشم.

  • چقدر تاثیر عالی داره رو سنگ ها، واقعا با دیدن فیلم ها و عکس ها مجاب شدم که این کار و حتما انجام بدیم، کفسابی فقط یک خدمات نیست واقعا یک هنر بی نظیره.

    • با سلام خانم احمدی عزیز،برای مشکل شما بر اساس میزان اسیب دیدگی سنگ از شاین و لقمه سنگ و پد های مناسب استفاده می شود که برای تعیین این موارد یک عکس برای تیم کارشناسی ما ارسال کنید تا روش مناسب کفسابی خدمت شما ارائه شود.

  • بنده راجب روش های قدیمی اطلاعاتی از قبل داشتم اما در انتهای این محتوا شما راجب استفاده از لقمه پد و شاین صحبت کردید، ایا روش جدید تاثیر گذاری روش قدیمی رو داره.

    • سلام اقای کاوه عزیز، بله علاوه بر پوشش مزایای روش های قبلی با اسیب پذیری کمتر باعث لایه برداری میشود و به شدت موجب افزایش سطح براقیت سنگ می شود.

    • دلیل این ایراد قطعا عوامل زیادی است اما احتمالات این مشکل ممکن است عدم استفاده صحیح از لقمه سنگ ها و کاهش تعداد پد یا شاین در حین کار و یا استفاده نادرست از دستگاه می باشد که با ۳ مرحله این مشکل قابل حل است.

    • استفاده از لقمه سنگ ها در حال حاضر توسط کفساب ها مورد توجه است، اما در سنگسابی مدرن استفاده از پد و شاین متناسب با جنس سنگ و میزان پستی و بلندی کاربرد زیاد داره که بازم ذکر می کنیم که تمامی این نکات بنا بر بازدید پروژه تعیین خواهد شد.

  • سلام بنده ۱۰ ساله کفساب ام و حرفه همه اطرافیانمونم همین حوزه است، مطالب شما خیلی دقیق و کامل بود و زمانی که سوالی برام پیش میاد به سایت شما مراجعه می کنم، واقعا خسته نباشید داره این همه تلاش.

    • سلام اقای امیر عزیز، حتما با ما تماس بگیرید تا در پروژه های خود از تخصص شما بهره ببریم. زرین ساب به دلیل داشتن پروژه های متعدد در کل طول سال، نیاز به همکاری با متخصصان کفسابی در هر سطحی است.

    • از نظر ساختار و تاثیر گذاری بر روی سنگ کاملا متفاوت هستند و با توجه به جنس و میزان مورد نیاز برای جلاء و تشخیص کفساب مورد استفاده قرار می گیرد.

  • سلام به عوامل پرتلاش زرین ساب که به درستی بهترین شرکت کفسابی تهران برازنده شماست، نمونه کارهاتون رو دیدم و مجاب شدم که از خدمات تون استفاده کنم فقط برای گرانیت چقدر زمان نیازه حدودا تو ابعاد ۱۵۰ متر پارکینگ؟

    • سلام و عرض ادب و تشکر بابت این لطف شما، برای سنگ گرانیت به میزان کثیفی و پستی و بلندی در ابعاد پروژه شما حدودا سه روز کاری نیاز است با تعداد لقمه سنگ کامل.

  • خیلی سایت خوبی دارید واقعا اطلاعات خوبی میشه از تک تک مقالات به دست آورد اما یه خواهشی ازتون دارم که یک صفحه مجزا برای نمونه کارهای خود قرار بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

به عنوان admin وارد شده‌اید. نمایهٔ خود را ویرایش نمایید. بیرون رفتن؟ بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیریدمشاوره بگیرید