به طور کلی زمان مشخصی برای کفسابی تعریف نشده است و در تمامی ایام سال می توانید برای این منظور اقدام کنید ، اما با توجه به سابقه ما در این زمینه فصل کفسابی را می توان تابستان و یک ماه اخر زمستان و نزدیک عید در نظر گرفت.

کف سابی ساختمان همواره مورد توجه اقشار مختلف بوده است و دلیل این موضوع گرایش افراد مختلف به زیبایی داخلی محیط است و در فصل تابستان به دلیل خوبی اب و هوا و تعطیلی مدارس اقدام به کارهای لوکس بیشتر می شود.

معمولا مناطقی که رفت و امد در ان ها بیشتر است مانند شرکت های خصوصی و دولتی ، رستوران ها ، تالارها ، مراکز تجاری و ساختمان های مسکونی  به صورت دوره ای اقدام به کفسابی سنگ می کنند.

لازم به ذکر است که در هر زمانی شما می توانید سنگ های با ارزش خود را به کفساب بسپارید تا با تخصص خود کیفیت ان را بالا برده و همه چیز را برای لذت بردن شما محیا کند.

در نزدیک عید نیز کفسابی رونق زیادی می گیرد و ما یک مقاله را به این موضوع اختصاص داده ایم که برای اطلاعات بیشتر به بخش مورد نظر رجوع کنید.

تیم کاری ما همواره از کفسابی به عنوان یک کار لوکس ضروری یاد می کند و دلیل این دیدگاه این است که ما معتقدیم کف سابی سنگ یکی از کارهایی است که باید در اولویت معماری داخلی قرار گیرد و پس از ان به موارد دیگر پرداخته شود زیرا سنگفرش با هزینه زیاد اجرایی می شود و کیفیت و تمیزی ان اهمیت زیادی دارد.

تیم کفسابی و سنگسابی زرین ساب با رزومه موفق در پروژه های مختلف امادگی کامل دارد تا در هر زمان از سال سنگ های باارزش شما را با ساب زنی اصولی به بهترین حالت خود تبدیل کند.