یکی از سوالاتی که ذهن افراد زیادی را به خود درگیر می کند بحث زمان اجرای پیچ و رولپلاک نما است که لازم است برای روشن شدن این موضوع چند نکته کلیدی را در چند سطر بررسی کنیم تا به یک نتیجه مشخص برسیم.

سوال اول اینجاست که چرا اصلا باید پیچ رولپلاک کنیم و این هزینه را به اقتصاد خانوار تحمیل کنیم و چه لزومی دارد که سنگ ها در نما محکم شوند ، در ابتدا به این سوال پاسخ تحلیلی دهیم و در ادامه به زمان اجرای این عملیات بپردازیم.

پیچ و رولپلاک اصطلاحی است که برای محکم کردن سنگ در نمای ساختمان به وسیله پیچ مخصوص و رولپلاک اطلاق می شود ، که پارامترهای خاص خود را دارد که نیاز است تا پس از بررسی میدانی توسط کارشناس این حوزه میزان و اندازه پیچ مصرفی معین شود و نقاطی که قرار است این اتفاق ممکن شود در اندازه های مشخص تعیین گردد.

جنس و نوع پیچ و رولپلاک که در نما کار می شود بسته به جنس سنگ تعیین می شود ، پس لازم است قبل از اجرای پروژه افراد در محل حاضر شوند تا به درستی مقدمات و ملزومات تهیه گردد.

حالا بهتر است راجب زمان اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما بحث کنیم تا به خوبی و با اطلاع دقیق نسبت به انجام و رفع نیاز خود اقدام کنید و زمان و هزینه را از دست ندهید و از خطرات احتمالی جلوگیری کنید.

کارشناسان حوزه ساختمان اتفاق نظر دارند که پس از پنج سال اجرای سنگ در نما لازم است تا پیچ و رولپلاک اجرایی شود و هر چه از این زمان بگذرد احتمال سقوط سنگ ها وجود دارد که علاوه بر زشت جلوه دادن نمای ساختمان باعث بروز اتفاقات ناگوار می گردد.

اما عوامل زیادی در کاهش عمر مصالح وجود دارد که می توان از اب و هوای نامتعادل و نفوذ الاینده ها و بادهای شدید و بارش باران های اسیدی و تابش نورهای مضر خورشید نام برد که هر یک به صورت ویژه در بقای عمر سنگ در نما تاثیر گذارند.

پیچ و رولپلاک سنگ نما

اما نکته ای که وجود دارد این است که در اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما باید به سرعت عمل کرد و منتظر افتادن قطعه ای از نما نشد تا به فکر چاره افتاد.

در کشورهای توسعه یافته این موضوع کاملا مورد اهمیت است و پس از اجرای سنگ کاری ، یک تعهد نامه پنج ساله در اختیار کارفرما قرار می گیرد که مشخص می کند پس از پایان این زمان بدون فوت وقت باید سنگ ها در نما محکم شوند و بهترین راه حل پیچ رولپلاک سنگ در نمای ساختمان است.

به دلیل استانداردهایی که برای این حوزه کاری در نظر گرفته شده است به هیچ وجه امکان اشتباه و خطا در ان وجود ندارد و زرین ساب نیز به دلیل استخدام زبده ترین نیروهای فنی در این عرصه همواره پیش قدم بوده و اعتماد مشتریان خود را جلب کرده است.

کاهش دما یکی از عوامل کلیدی در کاهش استحکام سنگ ها در نما هستند و همین امر باعث شده است تا تقاضا برای پیچ و رولپلاک نما در فصل سرما بیشتر از دیگر فصول باشد اما اینکه بگوییم حتما لازمه اجرای پروژه های این چنینی در زمستان است تعبیر درستی نیست و در هر زمان از سال که احساس کردید که ممکن است سنگ ها سقوط کنند باید با گروه و شرکت معتبر تماس بگیرید.

قیمت پیچ رولپلاک نمای ساختمان در تهران با توجه به نرخنامه مصوب تعیین می شود و افراد سود جو برای تصاحب بازار سعی در اعلام قیمت های پایین دارند که توجیه منطقی ندارد و فقط باعث کاهش سطح عملکرد می شود و در اصطلاح عامیانه از کار دزدی می کند و کم کاری اتفاق می افتد.

امادگی بالای تیم پیچ رولپلاک ما باعث شده است تا در سطوح مختلف و در تمامی نقاط تهران حرف برای گفتن داشته باشیم و با اجرای بیش از ۱۰۰ پروژه موفق به مسیر پیشرفت خود ادامه دهیم.

افزایش اگاهی در کنار اعتماد به نیروهای فنی و متخصص سبب می شود تا حداقل ده سال از محکم شدن سنگ در نما مطمئن باشید و هیچ نگرانی در این مورد نداشته باشید.

نماشویی در کنار پیچ رولپلاک نمای ساختمان و استفاده از مواد نانو برای جلوگیری از نفوذ کثیفی ها و الاینده ها سبب می شود تا نمای خارجی ساختمان خود را از نظر زیبایی و استحکام بیمه کنید.