به راستی که اعتبار یک ارزش بسیار مهم برای هر شرکت و گروه خدماتی می باشد که در سطح وسیع در حال فعالیت است و در بحث نماشویی ساختمان نیز این موضوع برای ما اثبات شده است که برای ماندگاری در بازار رقابت باید بهترین بود و بهترین نیروی انسانی و ابزار را در اختیار داشت.

قدم های بلندی که زرین ساب در سال های گذشته در جهت کسب اعتماد برداشته است به قدری ارزشمند است که ما را به عنوان فعال ترین گروه خدماتی در زمینه ساختمان کرده است.

نماشویی ساختمان هنری است که برای گرفتن نتیجه ایده ال در ان عوامل بسیاری دخیل است و کمتر شرکت موفقی را می توان یافت که منکر این موضوع شود که کیفیت تنها با کار درست و مواد مصرفی استاندارد به دست می اید.

اینده نگری گروه خدماتی زرین ساب نشانگر این است که با خارج شدن کشور از رکود ساختمان یک بازار تقاضای عظیم در انتظار شرکت های فعال نماشویی و شستشوی نما می باشد که در همین راستا اقدام به جذب افراد متخصص بیشتری کرده ایم.

نماشویی ساختمان

حال به بحث مربوط به این بخش بپردازیم و ویژگی های شرکت های معتبر را نام برده و مقایسه کوتاهی با گروهای نامعتبر داشته باشیم و با کمی فکر و منطق به یک نتیجه مناسب برسیم.

درک و اگاهی هر فرد متفکر و عالمی در تشخیص یک مکان یا شخص معتبر می تواند کمک کننده باشد ، اما زمانی که ظاهر سازی و در اصطلاح عام ، سیاه کاری چاشنی کار می شود تشخیص بسیار سخت تر می شود.

یک شرکت نماشویی معتبر دارای پارامترهای زیر است:

  • نیروی انسانی متخصص کار ازموده و با تجربه در اختیار دارد.
  • دستگاه های واترجت و سندبلاست که استفاده می کند باید استاندارد و پر فشار و سالم باشد.
  • تیم فنی دارای طناب راپل ، محافظ و کلاه ایمنی و لباس فرم باشند.
  • گروه خدماتی یا شرکت ، دارای قرارداد رسمی و بیمه نامه بوده و همچنین نمونه کار معتبر و کافی در اختیار داشته باشد.
  • حتما از مهندسان و کارشناسان حوزه ساختمان بهره ببرد و در تمامی مراحل دارای نظارت دقیق و اصولی باشد.

نکته مهم اینکه گروه خدماتی که در زمینه نماشویی ساختمان فعالیت می کند باید توانایی اجرای پروژه در هر سطحی را دارا باشد و در صورت حتما از مواد نانو در پایان کار استفاده کند و کارفرما را مجاب کند که می تواند با صرف هزینه کاملا مناسب تا مدت ها نمای ساختمان خود را از هر گونه کثیفی مصون دارد.

متاسفانه امروزه شاهد حضور شرکتهای بسیاری در تهران هستیم که با شعارها و قیمت های دروغین قصد بر فریب کاری و انجام کار در پایین سطح ممکن دارند و این موضوع همواره مایع نگرانی ما بوده است و دلیل ان کاهش اعتماد مردم به انجام خدمات لوکس همچون کفسابی و شستشوی نما می باشد.

اما خوشبختانه با ظهور اینترنت و افزایش دستیابی به اطلاعات درست سبب شده است تا مردم عزیزمان قبل از انجام هر عملی به درستی و با درایت و دقت تحقق کرده و سپس بهترین شرکت را برای رفع نیازهای خود انتخاب کنند.

خالی از لطف نیست که یک داستان واقعی از یکی از پروژه های تیم زرین ساب را برایتان ذکر کنیم تا ملموس تر با بحث شناخت شرکت های معتبر نماشویی و شست شوی نما اشنا شوید.

در یکی از تماس هایی که با تیم ما شد از منطقه شهریار فردی که صاحب ویلایی بود اذعان داشت که یک شرکت تو حوزه شستشوی نمای ساختمان با قیمت پایین اقدام به اجرای پروژه کرده است و پس از دو ماه نما به شدت شوره زده و از حالت طبیعی خود خارج شده است.

در این زمان یکی از کارشناسان را به محل اعزام کردیم و متوجه شدیم که افراد بی انصاف از جوهرنمک به جای مواد نانو استفاده کرده و لایه های بالای سنگ را تخریب و لایه های پایینی را اسیب پذیر کرده اند.

با توجه به اهمیت پروژه و لزوم اصلاح اشتباه یک عده سود جو با سرعت اقدام به شستشوی سطح نما کرده و پس از ان با مواد سیلیس یک پاکسازی سطحی را صورت دادیم و با مواد دیسکلر کاملا استاندارد اقدام به رسوب زدایی کرده و در پایان نیز از مواد نانو برای بازگشت کیفیت و ایجاد یک لایه غیر قابل نفوذ استفاده کردیم و از یک فاجعه جلوگیری کرده و به قول معروف ابروی شرکت های نماشویی ساختمان را خریدیم.

پس عزیزان فریب قیمت های پایین و وعده های دروغین را نخورید و با اعتماد به ما و همکاران معتبر ما در جهت پیشبرد اهداف زرین ساب کمک کنید و خود نیز از یک نمای زیبا و با کیفیت لذت ببرید.