در این بخش از مقالات حوزه کفسابی و سنگسابی تصمیم گرفتیم تا یکی از پروژه های موفق انجام شده در تهران را مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم و مراحل اجرای پروژه کفسابی را ذکر کنیم.
پروژه کفسابی مورد نظر در شرکت انرژی دانا که در خیابان ظفر واقع شده است انجام گرفت و نکات جالبی را در پی داشت که ما را مجاب کرد تا این پروژه را ارزیابی کنیم.
به فضل الهی و تلاش همکاران ، تیم کفسابی زرین ساب ماهانه چندین پروژه را در حوزه های مختلف کاری اجرا و به اتمام می رساند و رضایت بالای مشتریان را به همراه دارد که بزرگترین دستمزد و پاداش برای تیم کاری ما می باشد.

بررسی پروژه کفسابی شرکت انرژی دانا

در اجرای پروژه های کفسابی و سنگسابی نکات مهمی باید رعایت شود تا نتیجه کار به خوبی نمایان شود و کارفرما از سنگفرش خود بالاترین رضایت را داشته باشد، به همین منظور در پروژه کفسابی و سنگسابی شرکت انرژی دانا تصمیم بر این شد که کفسابی سطح ایده ال را عملیاتی کنیم که در ادامه توضیحات کامل در این باب را بیان می کنیم.
شرکت انرژی دانا یکی از شرکت های بزرگ و موفق در حوزه نفت و گاز است و سپرده شدن کار کفسابی و سنگسابی این شرکت به تیم زرین ساب یکی از توفیقات بزرگی بود که اتفاق افتاد.
در این پروژه کف سابی ۱۳ ساب برای از بین بردن پستی و بلندی و لایه برداری سطح کدر سنگ در نظر گرفته شد و مدت زمان پروژه سه شبانه روز و بدون وقفه تعیین شد و تعداد دو دستگاه و چهار نیروی کار برای این پروژه کفسابی در نظر گرفته شد.
مدیریت محترم شرکت تاکید داشت که بالاترین سطح کفسابی بر روی سنگ های با ارزش شرکت اجرایی شود و تیم ما نیز در صدد بود تا کار به گونه ای اجرا شود که رضایت صد در صدی کارفرما اتفاق بی افتد.

کفسابی و سنگسابی
سرپرست اصلی تیم کفسابی زرین ساب برای این پروژه اقدام کرد و خود عهده داره انجام ان شد و لقمه سنگ هایی که در بررسی تخصصی سنگ برای ان تعیین شد به شرح زیر بود:
ساب زنی با لقمه سنگ های ۴۶ ، ۶۰ ، ۱۲۰ ، ۲۲۰ ، امیرخانی ، ۴۰۰ پفکی ، ۶۰۰ لاکی ، ۸۰۰ ، ۱۰۰۰ اسیدی ، ۱۲۰۰ ، ۱۴۰۰ ، ۱۸۰۰ و لقمه سنگ ایتالیایی.
در هر مرحله از کفسابی سنگ تا جلای بیشتر و کیفیت صد در صدی نزدیک میشد و کفساب ها تمامی تلاش خود را برای رسیدن به نتیجه مورد نظر به کار می گیرفتند.
همان طور که می دانید هر لقمه سنگ برای یک هدف مشخص به کار گرفته می شود و این کفساب است که باید با تجربه و تخصص خود تعیین کند که چه لقمه سنگی و به چه میزان و در چه سطح کارکردی برای پروژه کفسابی و سنگسابی نیاز است.
یکی از نکات قابل توجه این پروژه استفاده از رزین درجه یک ایتالیایی برای پر کردن درز بین سنگ ها و یک دست کردن سطح ان بود که با دقت بالا و بعد از ساب دوم توسط کفساب های ماهر اجرا شد.
رزین نقش کلیدی در استحکام سنگ دارد و باعث سهولت در کفسابی می شود و معمولا بعد از مرحله دوم ساب زنی استفاده می شود و هزینه ان بیشتر از حالت عادی بتونه کاری است.
در پایان پروژه کفسابی و سنگسابی شرکت انرژی دانا از ساب ایتالیایی استفاده شدکه موجب شیشه ای شدن سطح سنگ گردید و لایه بالایی سنگ را درخشان تر کرد.
سعی کردیم در این مقاله مراحل و نکات کلیدی یکی از پروژه های موفق کفسابی که توسط تیم متخصص زرین ساب عملیاتی شد را تحلیل کنیم و اطلاعاتی را در مورد نحوه اجرای کفسابی به شما انتقال دهیم.

تیم کاری زرین ساب در حوزه های کفسابی ، نماشویی و پیچ رولپلاک سنگ نما تخصص و تجهیزات و دانش فنی کافی را دارد و با سال ها تجربه در تهران و کرج خدمات ارائه می کند.