کفسابی ساختمان و سنگسابی از جمله شغل هایی هستند که سطح تقاضا برای ان هم جانب کارفرما و هم افراد جویای کار در سطح کلانشهری مانند تهران در حال افزایش است و این موضوع دلایل تعددی دارد که به چند مورد از ان ها اشاره می کنیم که خالی از لطف نیست.

در اوایل دهه هفتاد شغل های خدماتی فراوانی در سطح پایتخت شکل گرفت و رفته رفته این روند یک سیر صعودی را تجربه کرد ، به گونه ای که تهران تبدیل به محل تجمع شرکت ها و رستوران ها و مراکز تجاری شد که خدمات متنوعی را در قالب ها و سطح های مختلف ارائه می دادند ، و در این بین افرادی نیز بودن که با نیازسنجی به موقع بازار تقاضا ، وارد حرفه کفسابی ساختمان شدند که در ان زمان شکل منسجم نداشت و هر شخص یا گروهی به سادگی می توانست تنها با اگهی دادن در روزنامه و یا تبلیغات محیطی کار را گرفته و بخشی از بازار را برای خود کند.

خدمات کفسابی ساختمان

اگر از کفساب های قدیمی سوال کنید که بهترین زمانی که در طی این سال ها توانستید در پروژه ها حضور پیدا کنید و در اصطلاح بیشترین حجم کاری را چه زمانی تجربه کردید بی تردید از سال های بین ۸۲ تا ۸۷ یاد می کنند که صنعت ساختمان در اوج خود به سر می برد.

در طی سال های گذشته با توجه به رکود بازار مسکن و کاهش قدرت خرید و در پیروا ان کاهش ساخت و ساز و سرمایه گذاری در صنعت ساختمان این پیش بینی می شد که حرفه خدمات کفسابی نیز با مشکل رو به رو شود اما این طور نشد و در دو سال گذشته سطح تقاضا برای کف سابی ساختمان افزایش قابل قبولی داشته است.

یکی از مهمترین دلایل افزایش تقاضا و استقبال بازار از کفسابی ساختمان افزایش سطح زندگی مردم و توجه به بحث طراحی داخلی است که مردم عزیز را مجاب می کرد که از این هنر برای افزایش کیفیت سنگفرش های خود استفاده کنند.

دلیل بعدی ایجاد بستری بود که در سالهای گذشته افراد باعث ان شده بودند و با کم کاری موجب کاهش کیفیت سنگ گردیده و پستی و بلندی و کثیفی ها را پدید اورده بودند که کارفرما را دچار سلب ارامش می کرد و تصمیم به هزینه برای کفسابی و سنگسابی شده است.

اگر بخواهیم به صورت ریز بررسی کنیم موارد متعددی است که باعث افزایش سطح تقاضا در این بازار برای این حرفه شده است ، اما نکته قابل توجه این است که ساب زنی سطح سنگ همواره یک مسیر پیشرفت را طی کرده است و جزء شغل های خدماتی با چشم انداز روشن می باشد.

دستگاه کفسابی در کنار لقمه سنگ ها و تخصص کفساب می تواند یک نتیجه عالی را رقم بزند و تا سال ها شما را از لذت دیدن سنگ های با ارزش بهره مند سازد.

تیم کفسابی زرین ساب فعال در حوزه نماشویی و پیچ و رولپلاک نما نیز می باشد و امادگی کامل دارد تا متناسب با بودجه مالی و سلیقه شما یک تجربه بی نظیر از نمای داخلی و خارجی ساختمان را برای شما به ارمغان اورد.