یکی از مشکلاتی که مشتریان در هنگام تماس با گروه کفسابی سنگ ما مطرح می کنند این است که بخشی از سنگفرش رنگش تغییر کرده و یا سطح کل سنگفرش دچار کدری شده است و راه چاره را از ما جویا می شوند.
در پاسخ به این سوال مهم باید عرض کنیم که افراد به اشتباه برای شستشوی سنگ از جوهر نمک و یا مواد اسیدی و شیمیایی استفاده می کنند و در گذر زمان به علت رسوب مواد در جان سنگ ، چهره ناپسندی بر روی سنگفرش ایجاد می شود که تنها راه خلاصی از این وضعیت ناخوشایند کفسابی و سنگسابی است.
مواد شیمیایی به دلیل ترکیباتی که در خود دارند باعث پاکسازی موقت سطح سنگ می شوند اما این مواد در لایه های زیرین سنگ نفوذ کرده و در گذر زمان نمایان می گردند و برای اینکه لایه های اسیب دیده ترمیم شود لازم است تا به وسیله کفسابی و لقمه سنگ های مخصوص سه تا پنج میلی متر از سطح سنگ برداشته شود و پرداخت به خوبی اجرایی شود.
کفسابی علمی است که در اواخر دهه ۷۰ به صورت مدرن ارائه شد و دستگاه ها و لقمه سنگ های مخصوصی برای اینکار طراحی شد و بلافاصله در کشور ما نیز رونق گرفت.

کفسابی و سنگسابی
سیاه شدن سطح سنگ باعث نگرانی بسیاری از افراد می شود و راه چاره را استفاده دوباره از مواد شیمیایی می دانند که این تفکر کاملا غلط است و استفاده دوباره از این مواد تنها هزینه کفسابی و سنگسابی را بالا می برد و ساب زنی سنگ را دشوارتر کرده و تعداد ساب بیشتری را می طلبد.
چندین سال فعالیت تیم کفسابی ما این موضوع را ثابت کرده است که افراد به دلیل نااگاهی اسیب جدی به سنگ می زنند و این مشکلات تنها باعث ایرادات بعدی می شود.
برای از بین بردن هر گونه لکه و سیاهی و کدری سنگ نیاز است تا سنگ صیقل داده شود و مراحل کفسابی یک به یک اجرا شود و در پایان نیز برای شیشه ای شدن از ساب ایتالیایی استفاده گردد.
در هر لحظه از شبانه روز برای مشاوره اصولی و دقیق می توانید با تیم کفسابی و سنگسابی ما تماس بگیرید