قیمت کف سابی سنگ را در مقالات مختلف بررسی کردیم اما نکته مهمی که لازم است تا راجب ان صحبت کنیم بحث تفاوت قیمت کفسابی ساختمان است که برای اکثر افراد جای سوال است.

قیمت کف سابی سنگ بر اساس پارامترهای متعددی مانند نوع سنگ و متراژ و محل پروژه تعیین می شود اما مسئله ای که وجود دارد این است که قیمت های پایین تر از حالت استاندارد نیز برای کفسابی سنگ ساختمان از سمت افراد و گروه های کاری مختلف اعلام می شود که بهتر است تا با دلایل این قیمت گذاری غیرمنطقی اشنا شوید.

به طور کلی کفسابی در سطح های مختلف انجام می شود و این سطح بندی بر اساس تعداد و نوع لقمه سنگ و میزان به کار گیری دستگاه کفسابی بر روی سنگ و همچنین مدت زمانی که کفساب برای ساب زنی زمان میگذارد تعیین می شود.

قیمت کف سابی سنگ

قیمت کف سابی سنگ در نتیجه کار تاثیر به سزایی دارد به گونه ای که قیمت کفسابی یک امر مهم در اجرای پروژه محسوب می شود و این خواست کارفرما می باشد که چه میزان کیفیت سنگ برایش مهم است.

علت اینکه بعضی از افراد قیمت کف سابی سنگ را پایین اعلام می کنند بدون شک دزدیدن از کار است به این شکل که اصطلاحا کفشویی انجام می دهند تا کفسابی و به جای استفاده درست از لقمه سنگ تنها به منافع خود می اندیشند.

برای مثال در یک پروژه کفسابی سنگ گرانیت که باید از ۱۳ ساب استفاده کنند تنها از دو ساب استفاده کرده و با فرچه شروع به شستشوی سنگ می کنند و در پایان ، کارفرما فکر می کند که کفسابی انجام شده و چون درخشش متعادلی در سنگ ایجاد شده ،مجاب می شود اما عزیزان نتیجه کار کفسابی اصولی به قدری بالاست که اگر شما کف سابی خود را به تیم ها و افراد متخصص و با تجربه بسپارید خواهی دید که سنگ های با ارزش تان چقدر با کیفیت تر و زیباتر می شوند و درخشش و حالت شیشه ای بی نظیری پیدا می کنند.

توصیه اخر اینکه قیمت کفسابی سنگ کاملا بر اساس منطق و نتیجه کار تعیین می شود پس فریب قیمت های پایین را نخورید و عملیات کف سابی و سنگسابی خود را به افراد باتجربه و منصف بسپارید.