چه افتخاری بالاتر از اینکه توانسته ایم موفق ترین گروه خدماتی در حوزه نماشویی و شستشوی نما ، کفسابی ساختمان و پیچ و رولپلاک سنگ باشیم و با انجام ۱۲۰ پروژه موفق در سال ۹۶ به جایگاه بالایی در سطح تهران برسیم و با امید به پروردگار و عزمی راسخ به راه خود ادامه دهیم.

در این بخش قصد داریم یکی از پروژه های بی نظیر تیم زرین ساب را تشریح کنیم که خارج از لطف نیست و باعث افزایش اگاهی شما مخاطبان عزیز از تیم ما می شود.

در ابتدا توضیحات مقدماتی را عرض می کنیم و در ادامه به روند اجرای کار اشاره مختصری خواهیم کرد:

این پروژه در سه بخش کفسابی و نماشویی و رزین کاری عملیاتی شد و پس از تماس با تیم فنی ما و توضیحات ابتدایی ، قرار بر این شد که کارشناس ما در محل حاضر شود و بررسی های میدانی را انجام دهد و پس از ان قیمت پروژه تعیین گردد که تمامی این مراحل با موفقیت پایان پذیرفت و قرارداد بین زرین ساب و کارفرما بسته شد.

شرح پروژه کفسابی

در پروژه موجود ، جنس سنگ از نوع گرانیت و در ابعاد ۶۰۰ متر بود که به دلیل سختی سنگ گرانیت قرار بر اجرای ساب زنی با ۱۶ لقمه سنگ شد که استفاده از دو دستگاه را می طلبید.

به دلیل حساسیت پروژه و تاکید کارفرما بر اجرای سطح یک کفسابی ، تمامی گروه بدون وقفه و با تلاش مضاعف کار را اغاز کردند و پس از ساب دوم ، عملیات رزین کاری انجام شد که باعث ایجاد یک سطح مقام و بدون درز را به ارمغان اورد.

کف سابی گرانیت هم زمان بیشتری را نسبت به سنگ های دیگر طلب می کند و هم هزینه و لقمه سنگ بیشتری را می خواهد تا لایه برداری به خوبی در ان انجام شده و سطح یک دست شود.

با تلاش همکاران فنی زرین ساب و تایید کارفرما و کارشناس این حوزه کار کفسابی و سنگسابی با موفقیت به پایان رسید.

کفسابی و سنگسابی در تهران

شرح پروژه نماشویی

نمای ساختمان در ابعاد ۳۰۰۰ متر و جنس سنگ از نوع تراورتن بود که نیاز به استفاده از دستگاه سندبلاست در کنار به کارگیری مواد سیلیس را داشت که پس از بسته شدن داربست در نما ، کار شستشوی نمای ساختمان اغاز شد.

پیش از شروع کار تمامی مواردی که نیاز بود در این عملیات اجرایی شود به تایید کارفرما رسید و بدون هیچ مشکلی نماشورهای فنی زرین ساب اقدام به شست شوی نما کردند که پس از پایان ان نوبت به استفاده از مواد نانو در نما رسید.

شستشوی نما با مواد نانو بهترین انتخاب برای ایجاد یک لایه محافظ برای جلوگیری از نفوذ کثیفی و الاینده ها می باشد که به دلیل ساختار خاصی که دارد تا سال ها خاصیت خود را دست نمی دهد.

در پایان کار کفسابی سنگ و نماشویی ساختمان و اجرای رزین کاری به دلیل اتمام کار در زمان تعیین شده ، کارفرما رضایت کاملی از نحوه اجرا و مواد مصرفی و نتیجه کار داشت که موجب خشنودی تیم ما نیز شد.

این پروژه در منطقه زعفرانیه اجرا شد و در مجموع ۸ روز کاری برای اتمام این کار صرف شد که از ۶ نیروی کار نیز بهره بردیم که در نوع خود یک پروژه موفق برای گروه کاری زرین ساب به حساب می اید.